zo snel is zo'n ding niet te regelen hierquote:Op zondag 30 december 2007 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik dacht meer aan "achter de vuilniswagen aanrennen"
Dan maar pubertietjes knijpen hmm?quote:Op zondag 30 december 2007 16:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
twee zelfs: 31 december en 1 januari.
Helaas is het vandaag geen van deze dagen.
Dacht meer aan gelijk naar grofvuil te gaan, en in zo'n pers duwen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik dacht meer aan "achter de vuilniswagen aanrennen"
Fijne dag Bengelsquote:Op zondag 30 december 2007 16:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ben er weg van.fijne dag nog mensjes.
Jij snapt het nietquote:Op zondag 30 december 2007 16:11 schreef mcDavid het volgende:
Eigenlijk is dit best een oldbie reeks. Althans de meesten zitten tussen de 10K en 60K
meer een spam-reeks dusquote:Op zondag 30 december 2007 16:11 schreef mcDavid het volgende:
Eigenlijk is dit best een oldbie reeks. Althans de meesten zitten tussen de 10K en 60K
Jij bent dus ook geen Oldbiequote:Op zondag 30 december 2007 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij snapt het nietOldbies hebben een user-ID lager dan 2500.
Ze hebben wat gemaakt!quote:
quote:
Nou had je natuurlijk al wat langer een voorgevel om verliefd op te worden hmmquote:Ik ben verliefd! Ik ben helemaal verliefd op onze gevel!
quote:Op zondag 30 december 2007 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou had je natuurlijk al wat langer een voorgevel om verliefd op te worden hmm
Wat is er aan de hand?quote:Op zondag 30 december 2007 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah kan beter voel me niet zo happy maar komt wel weer goed
Neuken helpt!quote:Op zondag 30 december 2007 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah kan beter voel me niet zo happy maar komt wel weer goed
Daar moet je gewoon niet teveel tijd en energie in stoppenquote:Op zondag 30 december 2007 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
puinhoop op liefdesgebied,
Je moet gewoon jezelf inviteren bij mensenquote:Op zondag 30 december 2007 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
van alles en nog wat eigenlijk.puinhoop op liefdesgebied, ben nergens welkom met o&n lijkt het wel (behalve bij ouders dan maar dan moet ik in 24uur 6uur reizen en zo bijzonder is het daar niet om te vieren)
Oh nou, toen ik jouw leeftijd had...quote:Op zondag 30 december 2007 17:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je moet gewoon jezelf inviteren bij mensenZo hebben wij dat dit jaar ook gedaan
En als het een troost kan zijn, toen ik jouw leeftijd had, wist ik nog niet wat liefde was
Begon je ook te denken dat je eigenlijk best oud aan het worden bent?quote:Op zondag 30 december 2007 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, toen ik jouw leeftijd had...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |