Hoe?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:22 schreef Kempi het volgende:
Klaag ze aan
email van danny?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:24 schreef Kempi het volgende:
Door danny een mail te sturen met de mededeling dat hij moet reorganiseren en enkele stoute mods moet ontslaan
Staken is geen optie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:24 schreef Kempi het volgende:
Door danny een mail te sturen met de mededeling dat hij moet reorganiseren en enkele stoute mods moet ontslaan
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:29 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Er komt wel veel spam daar binnen heeft ie weleens gepost.
Anders geef je hem een kleurplaatquote:
Mooi dan kan ik weer zinloos posten .quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:54 schreef buzzer het volgende:
nou nee, daar is med niet helemaal voor bedoeld
ONZquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:54 schreef buzzer het volgende:
Ik verplaats het even terug naar KLB, waar het eerst was geopend.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:54 schreef buzzer het volgende:
*Zeeziekpilletje inneemtquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik verplaats het even terug naar KLB, waar het eerst was geopend.
Stoute mod, heb je net mijn verslavings topic gesloten, hoe moet ik nu mijn gevoelens uiten?quote:
Beste Kempi,quote:Op zaterdag 29 december 2007 03:47 schreef Kempi het volgende:
[..]
Stoute mod, heb je net mijn verslavings topic gesloten, hoe moet ik nu mijn gevoelens uiten?
Zelfs mods van tweakers zouden met hebben begrepen en me verwijzen naar de faq voor tips
Ik word ineens zo geilquote:Op zaterdag 29 december 2007 03:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beste Kempi,
Je bent een rapper. Geen gebeb, ik weet wat je rap.t.
Tot onze spijt moet ik helaas mededelen dat je in de afgelopen 5 jaar al 2 waarschuwingen hebt gekregen voor je gedrag in diverse subfora op FOK! Helaas moet je dit bekopen met een ban. Een permban welteverstaan.
Wil je feedback geven of krijgen, dan kun je mailen. Vergeet niet ticket-id: 6633hhjyehh78832332jksloeii55e te vermelden in het onderwerp van je mail.
Jammer dat het zover moest komen.
Groet,
Biogarde
Moderator Tweakers: PSG GTT KLB UEI SSE en SEX
Voornamelijk mijn afkeer tegen de mensen die uberhaupt nog fan zijn van die zooi, hoe zielig ben je dan.quote:
Topickiller, sorryquote:Op zaterdag 29 december 2007 04:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voornamelijk mijn afkeer tegen de mensen die uberhaupt nog fan zijn van die zooi, hoe zielig ben je dan.Ik ben mod op Vol maar als het aan mij ligt en ook aan de admins van vol dan ligt DGK eraf, WTB direct morgen al, ik sta er totaal niet meer achter en RTL5 is afhankelijk van de fora, als wij ermee kappen, dus Fok/Vol en nowlive hebben ze niks meer en dat is waar ik op doel. Kappen met deze mensonterende zooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |