quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat is oke
Dan ga ik naar de plee
Want er is weer een kutplaat
Niet leuk hoor, ingetje m'n maat
Niet zeggen tegen je vriend man dat ik je play
Hij maakt me dan deaud dat valt niet mee
Ik kom niet zo vaak op Fok en type niet zo veel maar meer letters zijn versleten en ik type dus blinfquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb inmiddels ontstoken handen van al dat getypt en het helpt niet dat op dit toetsenbord de helft van de toetsen slecht werkt.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak op Fok en type niet zo veel maar meer letters zijn versleten en ik type dus blinf
Misschien kan ik je vandaag inhalen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak op Fok en type niet zo veel maar meer letters zijn versleten en ik type dus blinf
je meent tquote:
Dit is vast een grapje, maar ik vat 'm zo gauw even niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:00 schreef tong80 het volgende:
Kent iemand die marc Visser staat er met 40 nummers in. Elk uur komt ie langs.
Zal wel de radiojournaallezert zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is vast een grapje, maar ik vat 'm zo gauw even niet.
klopt, nu echt weg isquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zal wel de radiojournaallezert zijn
Moet ik mijn grapjes uitleggen ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is vast een grapje, maar ik vat 'm zo gauw even niet.
Precies terwijl ie alleen maar het journaal voorleestquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
Het is toch wel weer dramatisch dat er mensen zijn die hierop stemmen.
Maar hij staat er 40 keer inquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:04 schreef tong80 het volgende:
Moet ik mijn grapjes uitleggen ?
Nou goed.
'Goedenacht, 2 uur dit is Marc Visser voor het journaal.'
tja ach ja als ze op shakira stemmen...... verbaast mij niets meerquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien moet je ze in eerste instantie al niet máken...quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:04 schreef tong80 het volgende:
Moet ik mijn grapjes uitleggen ?
Ahjoh is toch allemaal nep die lijst allemaal door muzieksamenstellers gemaaktquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
Maar zingen is niet zijn passie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:02 schreef tong80 het volgende:
Hij eet wel gezond. Zegt elk uur dat ie last heeft van zware windstoten.
Demis Roussos, klier.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:06 schreef tong80 het volgende:
Precies terwijl ie alleen maar het journaal voorleest
Ja iedere dag 8 keerquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar hij staat er 40 keer in
Trusten borisz
8 keer per nacht?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar hij staat er 40 keer in
Trusten borisz
quote:
ik vind t origineel mooier...quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben nog steeds voor het verbod op nummers jonger dan drie jaar maar damn wat kan trijntje zingen.
Ik hou niet van het genre maar het valt me eigenlijk reuze mee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben nog steeds voor het verbod op nummers jonger dan drie jaar maar damn wat kan trijntje zingen.
Klopt, de vorige versie is mooier maar ze heeft wel een fantastische stem.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik vind t origineel mooier...
en moet zeggen dat ze een mooie stem heeft maar er alleen te beroerde nummers mee maakt
Een Italiaanse quiz gebruikt Bublé elke keer voor de derde ronde.quote:
mee eens, ze heeft inderdaad ook wel wat mooie nummers gemaakt.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Klopt, de vorige versie is mooier maar ze heeft wel een fantastische stem.
Heb pas wat van d'r gedownload en daar zat verrassend veel moois tussen maar ze doet ook regelmatig dingen met die superstem waarvan ik vind dat ze het beter achterwege kan laten.
Maar wel langzaam genoeg zodat die quizassistentes half-seksistische bewegingen maken.quote:
Ja zeker.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is nog steeds charmant, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |