quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Speelde Slash nou mee op dit nummer?
Dat is echt voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:38 schreef djenneke het volgende:
jeugdsentiment, weten jullie nog al die klasgenootjes die dit na gingen doen met hun handschoentjes aan en LA Gears?
La Gears met felgekleurde veters en dan Moonwalken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:38 schreef djenneke het volgende:
jeugdsentiment, weten jullie nog al die klasgenootjes die dit na gingen doen met hun handschoentjes aan en LA Gears?
Ja, volgens mij wel... klinkt wel zo ook. Maar heb ook geen zin om het op te zoekn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Ik was 3 toenquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:38 schreef djenneke het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
BAKKES OVER SANDER DE HEERquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:39 schreef broer het volgende:
Fijn dat de solo gewoon gedraaid wordt.
Sander de Heer had die afgekapt.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:41 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat terug in de tijd en trekt zijn zwarte Volendammer broek aan om kwartjes te zoeken op de dansvloer
Die deed mee op Black Or White.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Dank, ik lees 't nu ook in Wiki.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:40 schreef broer het volgende:
(Die was toen nog niet geboren. Dit was Eddie van Halen.)
Ik 5, maar dat hield mijn klasgenootjes niet tegen hoorquote:
Ik had nog geen klasquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik 5, maar dat hield mijn klasgenootjes niet tegen hoor
Heul niet fout, het volume is hier zojuist omhoog gedraaidquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe fout is het als ik zeg dat ik dit leuk vind?
Is dat niet Liberte??quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar ken ik dit nummer ookalweer van
Anky van Grunsven gebruikte Le lacs du Connemara al een tijdje lang tijdens kurwedstrijden en de houseversie is tevens het goalliedje van zowel PSV als RC Genk.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is echt heeeeeeeeeeel erg.
Best wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is echt heeeeeeeeeeel erg.
Als ik niet al bezet was....quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Zoveel nummers straks, ik zou ze willen opnemen binnen een uur:
Ik ben eenzaamquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik niet al bezet was....![]()
En dan zeg jijjjjj....dat je eenzaam bent
Loop even met me door de stad en kijk wat er gebeurt op straat. Dan zul je zien dat het met jou zo slecht niet gaatquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Rare Earth - Get ready (1970) 757![]()
Cliff Richard - Miss you nights (1976)![]()
Ok dat is goedquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Loop even met me door de stad en kijk wat er gebeurt op straat. Dan zul je zien dat het met jou zo slecht niet gaat
Ik zal je iets laten zien om je van gedachten te laten veranderen.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:52 schreef Bluezz het volgende:
Demis Roussos, is dat het volgende nummer
Dat singletje had ik
Ben jij de leukste thuisquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die ken ik, maar ik vind het leuk om her en der een grap te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |