Hoe lang nog?quote:
Het kost verschrikkerlijk veel tijd en als je meedoet wil je ook scoren..dus ga je weer f5 etc.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik mis het wel, vooral de mensen, maar ik ben ergens ook wel opgelucht dat ik niet meer hoef
Rush inderdaad, ook al ben ik geen fan van iron maiden moeten ze er wel in, die andere niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:09 schreef horned_reaper het volgende:
er zijn 3 bands die ik toch echt wel mis in deze top 2000![]()
Rush
Def Leppard
Iron Maiden
Nee, sorryquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:17 schreef Arcee het volgende:
Oe, het volgende uur Cranberries - Linger.
En Kate Bush - Cloudbusting. Is dat ook een favo van je, Wicky?
Jammer dat zijn papa, die nota bene dominee was, nou net dat éne Gebod was vergeten.quote:
En jammer dat de vader van Paul de Leeuw dat gebod dan wél weer in acht neemt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:19 schreef Ferdo het volgende:
Jammer dat zijn papa, die nota bene dominee was, nou net dat éne Gebod was vergeten.
Dat mag.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:20 schreef broer het volgende:
En jammer dat de vader van Paul de Leeuw dat gebod dan wél weer in acht neemt.
"Gij zult niet begeren uws naasten vrouw"?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jammer dat zijn papa, die nota bene dominee was, nou net dat éne Gebod was vergeten.
Dat was ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:21 schreef Neleos het volgende:
Bwehde nummers worden inderdaad steeds slechter. Wie zei ook alweer dat de lijst in de verkeerde volgorde wordt gedraaid. Dat klopt echt wel.
Gij zult niet dodenquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
"Gij zult niet begeren uws naasten vrouw"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |