Nee, zo'n reteduur oudejaarslot.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Wat heb ik gewonnen? Gratis staatslot????![]()
ze is alweer gestopt ..zo nu en dan komt ze nog even buurtenquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Elizabeth doet weer mee, hèOf is ze alweer gestopt?
Was het maar zo makkelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat heb ik gewonnen? Gratis staatslot????![]()
Wat mij betreft maar 2.quote:
Dat is in ieder geval gezellig. Doe jij zelf nog mee?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:07 schreef qonmann het volgende:
ze is alweer gestopt ..zo nu en dan komt ze nog even buurten
En zowel Roussos als Vangelis zouden later ook op eigen kracht op één komen.quote:
280 Aphrodite's Child Rain and tearsquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:07 schreef qonmann het volgende:
rain and tears zal nog wel ietsje hoger staan
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft iemand een plaatje van een walrus?
ik stop even met plaatjes cq texten.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft iemand een plaatje van een walrus?
(zo vaak is ze er niet hoor)quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval gezellig. Doe jij zelf nog mee?
Een goede zeshonderd plaatsjes hoger.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:07 schreef qonmann het volgende:
rain and tears zal nog wel ietsje hoger staan
Hier ook ja...quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik begin een beetje top-2000-moe te worden![]()
Teveel slechte muziek voorbij horen komen de laatste uurtjes.
Dit is wel weer een fijne natuurlijk maar ik denk toch dat ik zo afhaak.
Dat had ik ook ..vanavond ook even uitgezet..is wel veel van hetzelfde somsquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Nog even doorbijten, schat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Yup, Roussos in 1973 met My Friend The Wind en Schones Madchen Aus Arcadia en Vangelis in 1995 met Conquest of Paradise.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:08 schreef Ferdo het volgende:
En zowel Roussos als Vangelis zouden later ook op eigen kracht op één komen.
Ik mis het wel, vooral de mensen, maar ik ben ergens ook wel opgelucht dat ik niet meer hoefquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:09 schreef qonmann het volgende:
(zo vaak is ze er niet hoor)
Ik doe nog steeds mee..laatste tijd is het weer iets drukker..was ff een dipje qua aantal spelers
Hoe lang nog?quote:
Het kost verschrikkerlijk veel tijd en als je meedoet wil je ook scoren..dus ga je weer f5 etc.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik mis het wel, vooral de mensen, maar ik ben ergens ook wel opgelucht dat ik niet meer hoef
Rush inderdaad, ook al ben ik geen fan van iron maiden moeten ze er wel in, die andere niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:09 schreef horned_reaper het volgende:
er zijn 3 bands die ik toch echt wel mis in deze top 2000![]()
Rush
Def Leppard
Iron Maiden
Nee, sorryquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:17 schreef Arcee het volgende:
Oe, het volgende uur Cranberries - Linger.
En Kate Bush - Cloudbusting. Is dat ook een favo van je, Wicky?
Jammer dat zijn papa, die nota bene dominee was, nou net dat éne Gebod was vergeten.quote:
En jammer dat de vader van Paul de Leeuw dat gebod dan wél weer in acht neemt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:19 schreef Ferdo het volgende:
Jammer dat zijn papa, die nota bene dominee was, nou net dat éne Gebod was vergeten.
Dat mag.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:20 schreef broer het volgende:
En jammer dat de vader van Paul de Leeuw dat gebod dan wél weer in acht neemt.
"Gij zult niet begeren uws naasten vrouw"?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jammer dat zijn papa, die nota bene dominee was, nou net dat éne Gebod was vergeten.
Dat was ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:21 schreef Neleos het volgende:
Bwehde nummers worden inderdaad steeds slechter. Wie zei ook alweer dat de lijst in de verkeerde volgorde wordt gedraaid. Dat klopt echt wel.
Gij zult niet dodenquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
"Gij zult niet begeren uws naasten vrouw"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |