ik zal eens ff mee kijkenquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zit al ff naar die webcam te loeren omdat er iets niet klopt maar ik kon niet ontdekken wat maar ik ben er achter.
Ze zitten op een stoel te zitten, geen luchtdrums, geen luchtgitaar, niet meezingen, niet dansen, zelfs geen wiebelvoeten![]()
Dat kan toch niet bij muziekliefhebbers? Een paar uur muziek en iedere keer dat ik keek zat de DJ stil.
Ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 29 december 2007 02:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Dan moet je ook nog blijven tot na DMR
Dan ben je wel een lul van een DJ als je dat doetquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:27 schreef Wexy het volgende:
hij zirt volgens mij de chat mee te lezen ofzo... geen koptelefoon dus hij hoort nix van de muziek...
Misschien kun je rustig slapen gaan bij de gedachte dat je geen Kane meer zult horen in de Top2000?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:26 schreef djenneke het volgende:
Ik moet naar bed, maar ik wul hul nie.
Maar het is niet alleen hij, die vent hiervoor ook al en die had zijn koptelefoon wel op.quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:27 schreef Wexy het volgende:
hij zirt volgens mij de chat mee te lezen ofzo... geen koptelefoon dus hij hoort nix van de muziek...
Ik ga er meteen een postenquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:29 schreef tong80 het volgende:
Net een user verzonnen. Celabje gefeliciteerd. Je weet dat ik achter je sta. Even kijken hoeveel haar gaan feliciteren
Maak jij de nieuwe dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wacht nog ff op het nieuwe topic
Maak jij de volgende dan?quote:
Zo, dat is al een sukkelquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:29 schreef tong80 het volgende:
Net een user verzonnen. Celabje gefeliciteerd. Je weet dat ik achter je sta. Even kijken hoeveel haar gaan feliciteren
quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo, dat is al een sukkel(ik dus)
quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:29 schreef tong80 het volgende:
2quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo, dat is al een sukkel(ik dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |