Zou jij wel willen he!?? ouwe snoeperd!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als jij nou es op het podium klimt op 1 juli en het mij ff voordoet
nu weer thuis, net bij de japanner...we konden de 24ste niet vanwege wat lichamelijke ongemakkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ben je mooi op tijdWaar zit je als je nu nog kerstavond hebt??
Ik denk dat jij ouder bent, maar idd...het lijkt me ernstig leuk jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou jij wel willen he!?? ouwe snoeperd!
Wisselkindje??quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben jij een wisselkindje of zo ??
mij ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ouder bent, maar idd...het lijkt me ernstig leuk ja
hij kan toch zo goed tegen zn verlies, dus dat scheeltquote:
Okay.... op die fiets.... veel plezier met LA.. erg leuke film!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nu weer thuis, net bij de japanner...we konden de 24ste niet vanwege wat lichamelijke ongemakken
quote:
Dat pak heeft nog meer ritmegevoelquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb t ritmegevoel van een pak appelmoes, dus grappig zal het wel zijn idd...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat pak heeft nog meer ritmegevoel
Geef mijn portie maar aan Vickyquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:12 schreef Homdeck het volgende:
Nog zo'n krijswijf dit uur. Vicky Leandros
van mij ook...... helemaal op radio 2quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef paultjuhhh het volgende:
1 van mijn favo dj's
Sander de Heer
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Geef mijn portie maar aan Vicky
volgens mij heeft ie er al een paar jaar een programmaquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zit hij eigenlijk opeens bij radio 2
Ik vind het helemaal niets, dus daarom geen songtekstquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom vinden mannen het fijn als de vrouw de hele dag thuis zit bij ze?![]()
Lekker nummer dit...niet dat ik de tekst ken, maar ik doe een poging tot meezingen
Hij presenteert al een programma op de vrijdagavond op Radio 2.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zit hij eigenlijk opeens bij radio 2
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Franse liedjes horen in de zomer thuis eigenlijk. Om de komkommertijd te kunnen vullen.
ohja ? grappig ik luister normaliter NOOIT radio 2quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij presenteert al een programma op de vrijdagavond op Radio 2.
ikke drie mandarijntjesquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb net een hele zal chips soldaat gemaakt
Ik heb het avondeten overgeslagenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ikke drie mandarijntjes![]()
Ik dacht laat ik eens ruig doen
Hier ligt alleen nog paprikachips in de la.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb net een hele zal chips soldaat gemaakt
The Things We Do For Dovequote:Op vrijdag 28 december 2007 23:21 schreef Neleos het volgende:
Maar van welke reclame is dit dan? Daar ken ik het niet van, denk ik.
Dove sjokolaaaquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:21 schreef Neleos het volgende:
Maar van welke reclame is dit dan? Daar ken ik het niet van, denk ik.
Rock 'n Roll.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ikke drie mandarijntjes![]()
Ik dacht laat ik eens ruig doen
Ga je schoolgeld terughalen, jongen. Heeft dus niks uitgehaald . . .quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Franse liedjes horen in de zomer thuis eigenlijk. Om de komkommertijd te kunnen vullen.
nog meer hangbil....quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ligt alleen nog paprikachips in de la.![]()
Maar nog wel brie in de koelkast
En Pearl Jamquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Net zoals Lovin' Spoonful en de Goo Goo Dolls
Ergens onderinquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:23 schreef Berkery het volgende:
Ik probeer op internet te vinden wat de kabelfrequentie van radio 2 is in mijn woonplaats. Niet-te-vinden.
Gelukkig onderin een la nog een kaart gevonden waar het op staat, anders had ik ouderwets de hele FM-band kunnen afstruinen
quote:
Ik heb de hele FM band afgestruint, maar kon 'm niet vinden. Daarom luister ik nu maar de stream.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:23 schreef Berkery het volgende:
Ik probeer op internet te vinden wat de kabelfrequentie van radio 2 is in mijn woonplaats. Niet-te-vinden.
Gelukkig onderin een la nog een kaart gevonden waar het op staat, anders had ik ouderwets de hele FM-band kunnen afstruinen
104.6 Neleos.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb de hele FM band afgestruint, maar kon 'm niet vinden. Daarom luister ik nu maar de stream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |