Je hebt 100% gelijk.. de remlichten deden het gewoon niet, alleen de 3e remlicht de LED deed het..quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:47 schreef Tism het volgende:
Is dat 't oranje EPC lampje?
Bij mijn auto ging dat lampje namelijk ook branden, en toen was 't probleem dat mijn remlichten niet werkten. Wellicht zit er een storing in 't Electronic Power Circuit (EPC) als dat nog niet duidelijk was..![]()
Links in 't dashboard (bestuurders kant) achter 't onderhoudskaartje.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je hebt 100% gelijk.. de remlichten deden het gewoon niet, alleen de 3e remlicht de LED deed het..
Waar ligt mijn zekerings kastje? Die kan ik namelijk niet vinden![]()
groeten,
Oom van Turq52
Nee was ff aan het testrijden etc..quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:49 schreef Tism het volgende:
TS, is ie nog aan 't zoeken??..![]()
En is 't opgelost??..
Ja, dan ligt 't idd echt aan de remlichtschakelaar, was bij mij ook 't geval.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee was ff aan het testrijden etc..
Accupool + 10min losgekoppeld en weer opgezet, geen baat. Alle zekeringen Oke.. dus ik denk dat het aan de schakelaar ligt, al vind ik het wel raar! De LED 3e remlicht brand wel gewoon??![]()
Iemand nog andere suggesties plz?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:46 schreef Supra_Turbo het volgende:
Jouw oom heeft een Toledo Diesel.
Te stoer!
Mn neefje was er dus ff aan het zoekken, en kwam ook tot de conclusie dat ie niet meer goed is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:21 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, dan ligt 't idd echt aan de remlichtschakelaar, was bij mij ook 't geval.
Even naar de garage dus..
Oh ja!!..quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:46 schreef Supra_Turbo het volgende:
Jouw oom heeft een Toledo Diesel.
Te stoer!
Deze man hier intreseert zijn bakkie niet, het komt net wat hoger over dan de Sunny die mijn vrouwtje rijd. Ik heb al mijn snelle auto's gehad, o.a. een Silvia en een 350z..quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh ja!!..![]()
Hey!? Supralalalala-Turbo, wat is er eigenlijk zo stoer aan een Seat Toledo D??..
Precies, doet er verder ook niet toe..quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Deze man hier intreseert zijn bakkie niet, het komt net wat hoger over dan de Sunny die mijn vrouwtje rijd. Ik heb al mijn snelle auto's gehad, o.a. een Silvia en een 350z..
Ik heb ze verkocht omdat het gewoon iets niet had wat ik wou, Met mijn Toledo heb ik wat ik wil
Ik ben een doctorandus in de psychologie, ik ben lid van de rotary, en woon in Brandevoort..quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef Tism het volgende:
[..]
Precies, doet er verder ook niet toe..
Als je zo goed bent in psychologie kun je je misschien ook wel voorstellen wat het met je neefje doet als mensen die topics niet begrijpend lezen (zijn er veel hier) denken dat hij dit heeft getyped.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben een doctorandus in de psychologie, ik ben lid van de rotary, en woon in Brandevoort..
Auto's? Niks meer dan een vervoer van A naar B..
Tijd om wat geld over te maken naar je broer of zus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben een doctorandus in de psychologie, ik ben lid van de rotary, en woon in Brandevoort..
Dat is nog niks!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:25 schreef Turquaz52 het volgende:
Deze man hier intreseert zijn bakkie niet, het komt net wat hoger over dan de Sunny die mijn vrouwtje rijd. Ik heb al mijn snelle auto's gehad, o.a. een Silvia en een 350z..
Ik heb ze verkocht omdat het gewoon iets niet had wat ik wou, Met mijn Toledo heb ik wat ik wil
nee nee, mijn neefje was ff bezig met zijn golf toen ik dit typdequote:Op vrijdag 28 december 2007 23:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je zo goed bent in psychologie kun je je misschien ook wel voorstellen wat het met je neefje doet als mensen die topics niet begrijpend lezen (zijn er veel hier) denken dat hij dit heeft getyped.
Zeg waar heb jij het over? Foto's van waar hun auto staat heeft niks met 't huis te maken, Voor een gemiddelde inkomen is het een straat wat niet iedereen kan veroorloven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 07:24 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Tijd om wat geld over te maken naar je broer of zus.
Moet je eens kijken in wat voor verpauperde woning ze wonen!!
Daar dacht ik ook aan, maar zo te zien is het een veel voorkomend probleem.quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:51 schreef gateway het volgende:
wel raar, dat het 3de remlicht het wel doet, die wordt normaal meestal gewoon van een van je remlichten afgetakt. Dus zou de schakelaar ook niet kapot zijn.
Meet eens spanning op je remlichten dan?
Voor een "doctorandus" maak je vreemde spelfouten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:31 schreef fathank het volgende:
wat een grappig topic weer van die borderlinepatiënt
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:44 schreef PNG het volgende:
Dit is de opa van PNG. Ex president van Congo, en verzetsheld in WOII.
Drs in de pychiatrie.
Stuur die auto maar op via de pakketpost.
Mijn onderdanen zullen de auto in nieuwstaat afleveren,
en als leuk extraatje zullen we wielen en stuur inleggen
met de wereldberoemde rode Congolese diamant. Yo !
Groet van OembieBoembie, de opa van PNG. (de enige met 12 Skylines in Kinshasa).
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:59 schreef gateway het volgende:
ik denk dat 1 of meerdere gloeibougies kapot zijn
Nee. Jaloerse mensen zoals jijquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:44 schreef Supra_Turbo het volgende:
Wat een wrede wereld hè?
Watjij wilquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:23 schreef Supra_Turbo het volgende:
Het is toch wat
Jij moet nog maar eens een rijbewijs zien te halenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Watjij wil![]()
Met je Supra Turbo.. uit 88![]()
Kom op zeg.. ga eerst je auto veranderen voordat je iemand afkraakt om zijn Diesel Toledoke uit 2000
quote:Op zondag 30 december 2007 11:45 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Jij moet nog maar eens een rijbewijs zien te halen
Een Golf Diesel pimpen die niet een van jou is![]()
Met je verpauperde sociale woningbouw huis uit 1960
quote:Op zondag 30 december 2007 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaan we nog aardig tegen elkaar doen hier of hoe zit dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |