Jaap heeft hem aangevraagd, in samenspraak met Huub, om Lieke te testenquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:20 schreef cindy10 het volgende:
kan iemand even in een paar kleine zinnen uitleggen wrm deze ronde voor huub is aangevraagd?
ben paar dagen afwezig geweest,en om nu alle cossen te gaan doorspitten?![]()
wie wil zo lief zijn...??
ahhh oke! ging me bijna zorgen maken!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij simpel. Jaap en Huub willen testen of Lieke Huub er werkelijk uitstemt.
hij probeerde een Jaapquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:21 schreef Py het volgende:
Brian kwam niet erg serieus over vond ik
In het kort: Om Lieke te testen maar eigenlijk is het meer een test voor Jaap.....Jaap heeft de ontslagronde voor Huub aangevraagd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:20 schreef cindy10 het volgende:
kan iemand even in een paar kleine zinnen uitleggen wrm deze ronde voor huub is aangevraagd?
test voor liekequote:Op vrijdag 28 december 2007 21:20 schreef cindy10 het volgende:
Meevallertje he!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik was al bang voor een heel slaapverwekkend pleidooi van Lieke, ze was uitgepraat voordat ik het wist
Niet meer dus... hij houdt hem er dit keer in... ze staan nu quitte....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:25 schreef cindy10 het volgende:
huub zou een goede pokerspeler zijn,hij zet wel hoog in....
het is een test voor lieke,maar ook jaap kan nog een risico vormen dus?
Hij blijft hoor....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Hoe voorspelbaar maar ik juich toch maar even.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |