quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
Er stonden drie onleesbare regels op het plasmascherm. Amanda riep: ja, ik kom eraan.
(dit voor de streamlozen die op de stemming zitten te wachten)
Bij Amanda ligt het meer voor de hand dat ze er zés dagen naast zit.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
toch vind ik dat ze behoorlijk in de buurt zit, maar 1 dag erlangs.
Zelfs met een flinke slok op kan ik me niet voorstellen dat ik een vent zou pijpen op de cam.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gevolgd die avond dus ik weet ook niet of ze dronken was, maar dat mag ik toch hopen
Tegen half zeven vanavond.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wanneer heeft Lieke die boete gekregen voor het verscheuren van post van Huub?
Als je het programma kent en weet wat de gevolgen zijn zeer zeker nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:09 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zelfs met een flinke slok op kan ik me niet voorstellen dat ik een vent zou pijpen op de cam.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wanneer heeft Lieke die boete gekregen voor het verscheuren van post van Huub?
Ik was al bang dat ik iets gemist had deze week.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:10 schreef Py het volgende:
Ow, zijn hier mensen die de giffies nog niet hebben gezien![]()
Kleine flashback:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik las je niet goed, zie boven het antwoord van bq en zie Updates: ze spuugde in het gezicht van Huub.quote:
We kunnen nu zien hoe trouw Lieke was.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:10 schreef Guuskeee het volgende:
slappe hap, ik zet de streams uit... niemand gaat weg alleen een beetje gezever en gebash
niemand twijfelt aan de haatdragendheid en rancuneusheid van lieke, dus... slappe hapquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We kunnen nu zien hoe trouw Lieke was.
Verrassendquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:12 schreef Marrije het volgende:
Jaap als laatste.
thnxquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las je niet goed, zie boven het antwoord van bq en zie Updates: ze spuugde in het gezicht van Huub.
ze mocht niet zeggen dat ze niks hoeven te doen....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:14 schreef Marrije het volgende:
Brian neemt Mannie apart: je moet nu niet teveel informatie geven over hoe wij ons spel spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |