Wat zal Brian zichzelf weer geniaal voelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Geen slapende honden wakker maken nee
Klopt, en ik kan het niet vaak genoeg herhalen dat Flens een manipulatief kutwijf is, thanx for the reminder.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij staat onder druk van dat manipulatieve kutwijf van een Flens.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, en ik kan het niet vaak genoeg herhalen dat Flens een manipulatief kutwijf is, thanx for the reminder.
Duidelijk idd. Maar meer om wat er over hem over de streams gezegd gaat worden, dan dat hij bang is eruit te vliegen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
Huub is toch wel zenuwachtig. Grapjes maken, zeggen dat ze morgen een optreden hebben.
Eerst in haar kont en dan in haar mond???? MMMMMMMMMMMMquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:10 schreef Py het volgende:
Ow, zijn hier mensen die de giffies nog niet hebben gezien![]()
Kleine flashback:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk vrij simpel. Jaap en Huub willen testen of Lieke Huub er werkelijk uitstemt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:20 schreef cindy10 het volgende:
kan iemand even in een paar kleine zinnen uitleggen wrm deze ronde voor huub is aangevraagd?
ben paar dagen afwezig geweest,en om nu alle cossen te gaan doorspitten?![]()
wie wil zo lief zijn...??
Jaap heeft hem aangevraagd, in samenspraak met Huub, om Lieke te testenquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:20 schreef cindy10 het volgende:
kan iemand even in een paar kleine zinnen uitleggen wrm deze ronde voor huub is aangevraagd?
ahhh oke! ging me bijna zorgen maken!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij simpel. Jaap en Huub willen testen of Lieke Huub er werkelijk uitstemt.
hij probeerde een Jaapquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:21 schreef Py het volgende:
Brian kwam niet erg serieus over vond ik
In het kort: Om Lieke te testen maar eigenlijk is het meer een test voor Jaap.....Jaap heeft de ontslagronde voor Huub aangevraagd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:20 schreef cindy10 het volgende:
test voor liekequote:Op vrijdag 28 december 2007 21:20 schreef cindy10 het volgende:
Meevallertje he!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik was al bang voor een heel slaapverwekkend pleidooi van Lieke, ze was uitgepraat voordat ik het wist
Niet meer dus... hij houdt hem er dit keer in... ze staan nu quitte....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:25 schreef cindy10 het volgende:
huub zou een goede pokerspeler zijn,hij zet wel hoog in....
het is een test voor lieke,maar ook jaap kan nog een risico vormen dus?
Hij blijft hoor....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Hoe voorspelbaar maar ik juich toch maar even.![]()
![]()
aha we hebben de Pimp gevonden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:32 schreef Py het volgende:
[..]
Ik dacht ook net 'ff d'r Hyves checken of ze hem al gezien heeft'![]()
De beelden zijn doorgekomen blijkbaar
Daarom juich ik ook gekkie.quote:
ja oke nu staan ze quitt!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Niet meer dus... hij houdt hem er dit keer in... ze staan nu quitte....
Jaap speelt gewoon te beide.... hij zal Lieke pas laten gaan wanneer ze een bedreiging wordt en dat is in mijn ogen wanneer de nieuwe erin komt...quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
En toch denk ik dat Jaap grotere winstkansen heeft als hij met Lieke gaat spelen, ipv met Huub.
Weet ik toch gekke Huubfanaat....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom juich ik ook gekkie.![]()
Brian is geen vijand maar een tegenstander......nee Huub, het is een gore rat.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:25 schreef b.a.s. het volgende:
Jaap houdt Huub erin!
En Huub weet inmiddels dat dat een maatje gaat worden van Lieke, ook zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap speelt gewoon te beide.... hij zal Lieke pas laten gaan wanneer ze een bedreiging wordt en dat is in mijn ogen wanneer de nieuwe erin komt...
Niks over vriendschap?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:30 schreef Marieke_B het volgende:
Huub:
Brian , we zijn tegenstanders vanaf het begin, we maken allebei verschillende keuzes. De optredens zijn inderdaad gaaf. We gaan goed met elkaar om..tegenstanders, geen vijanden.
Amanda idem dito
Jaap: je was hier 4 of 5 dagen toen heben we 's nachts met elkaar gesproken en heb ik je gezegd dat we samen moeten werken. Toen wou ik het al .. ik kan met je lachen..ik weet niet of de samenwerking voor eeuwig zal zijn maar ik kan met jou het best tv maken
jaap is inderdaad slim genoeg alle optie`s open te laten,maar dat is huub ook!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap speelt gewoon te beide.... hij zal Lieke pas laten gaan wanneer ze een bedreiging wordt en dat is in mijn ogen wanneer de nieuwe erin komt...
Jaap wil lol en geen oeverloos gezeik van iemand die niet uitgesproken raakt over haar ex.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
En toch denk ik dat Jaap grotere winstkansen heeft als hij met Lieke gaat spelen, ipv met Huub.
niet echt nee..we zijn een goed team en ik heb je nodig..ik kan met je lachen. We hebben samen deze stemming opgezet en heel veel lol gehad bij het aanvragen...quote:
Voor Dennis bedoel je...je weet wel...het camara incident bij zijn ontslagronde.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:31 schreef itsme het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen het maar over de nieuwe hebben.
O die zou dan voor Nadia in de plaats moeten komen?
maar na september zouden er toch geen nieuwe mensen in komen.
Ik denk dat RTL voorlopig het programma niet wil stoppen.... en helemaal niet na die gescripte exit van Dennis. De redaktie maakt mij niet wijs dat zij niet blij waren met het mollen van die camera.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Huub weet inmiddels dat dat een maatje gaat worden van Lieke, ook zo voorspelbaar.
Hoe denkt de FEBO een eind aan deze onzin te maken?
denk inderdaad dat jaap lol wil tot het bittere einde,en pas dan zich tegen zn tegenstander zal keren.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:32 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Jaap wil lol en geen oeverloos gezeik van iemand die niet uitgesproken raakt over haar ex.
Skattie, regels zijn er niet meer en Dennix heeft een camera gesloopt zodat hij vervangen kan worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:31 schreef itsme het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen het maar over de nieuwe hebben.
O die zou dan voor Nadia in de plaats moeten komen?
maar na september zouden er toch geen nieuwe mensen in komen.
en dat was niet voor niets,vrees ik!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, regels zijn er niet meer en Dennix heeft een camera gesloopt zodat hij vervangen kan worden.
Ja dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
denk inderdaad dat jaap lol wil tot het bittere einde,en pas dan zich tegen zn tegenstander zal keren.
lieke is een zeikerd,en met huub kan hij schaken,goede gesprekken voeren en plannen maken.
denk dat die twee pas op het alleruiterste elkaar zullen afvallen.
zou hij best gelijk in kunnen krijgen.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:36 schreef Marieke_B het volgende:
Huub over Lieke's keus..beetje zwamverhaal..jij maakt jou keuzes die voor jou het best zijn en da's logisch. Maar ik denk dat je op een doodlopende weg zit.
Ik denk dat de rest je er zo uitstemt..je hebt je keus gemaakt. Je verblijf op lange termijn ligt in mijn handen.
Gek hè, Lieke doet niks anders dan ellenlange lulverhalen houden over Huub, van mij mag hij.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:33 schreef riri het volgende:
pfffff.......wat een ellenlang verhaal
Om in één klein tussenzinnetje de nieuwe bewoner te noemen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:36 schreef Marieke_B het volgende:
Je verblijf op lange termijn ligt in mijn handen.
Pympquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:34 schreef Py het volgende:
[..]
Nope. Niet mijn stijl.![]()
Ik ben wèl de maker van de 3 giffies.
Lieke heeft toch ook meerdere keren gezegd dat ze Huub er nooit uit zou stemmen. Dus wat dat betreft is ze inderdaad een grens over gegaan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:36 schreef Varen het volgende:
Huub zegt dat Lieke een grens is over gegaan, om hem er uit te stemmen
Het is ook best prettig om eens een keer je punt te kunnen maken zonder in het gezicht gespuugd te worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:33 schreef riri het volgende:
pfffff.......wat een ellenlang verhaal
Volgens mij ben je een beetje geobsedeerd vanquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:36 schreef riri het volgende:
wat een macho.....blijft maar dreigen
hoezo een nieuwe bewoner in een tussenzin?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om in één klein tussenzinnetje de nieuwe bewoner te noemen.
Typisch Huub.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje geobsedeerd van
HuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuub
HuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuub
Zoals hij zelf ook verheugd opmerktequote:Op vrijdag 28 december 2007 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook best prettig om eens een keer je punt te kunnen maken zonder in het gezicht gespuugd te worden.
Gaan we weerquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje geobsedeerd van
Hij hield een lang verhaal dat erop neerkwam dat Lieke afhankelijk is van Huubs wil haar erin te houden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoezo een nieuwe bewoner in een tussenzin?
Ik zal naar je zwaaienquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:42 schreef eeff het volgende:
Ik ben er wel klaar mee.
Vond het leuk die Gouden Kooi, helemaal op de streams.
Nu weer zo'n ontslagronde waarbij iedereen er baat bij heeft dat Huub gaat.
Hij blijft? Mmmmm genoeg gekeken. Ik bak flensjes vanavond.
Met als nagerecht doorgestoken kaartjes. Heerlijk!!
Thx Disana, veel plezier nog.
C u may be in Grunn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |