als je ergens als nieuwe binnekomt ben ja altijd 100% jezelf he...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:08 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vergeet nooit die houding, die Jaap had, toen hij de Kooi in kwam.
Toen had hij al zo'n houding van. Ik ben de man en jullie stellen niets voor.
Dat was nog de echte Jaap. De Jaap, die wij nu zien, speelt continu een spel.
Dan heb je ook gehoord dat Jaap zei dat Huub dit deed omdat Huub in Erik geen langetermijnspeler zag. In feite kwam het er dus op neer dat Erik door Huub gedumpt is omdat Huub geen blijvertje in Erik zag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric is getoneelhaakt, dat weet toch iedereen?
Ik heb het niet over dat terrorspel wat hij speelde, maar zijn karakter die hij toen nog liet zien.quote:
Zolang Huub bovenaan de poll staat is hij altijd de zwakse in het ontslagspel. Hij is het ontslagvoer voor allemaal.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Grappig, want nu heeft Jaap Huub, waar hij 'm hebben wil. Zijn enige dekking, daar is het Jaap vanaf het begin al om te doen.
Jaap de schaak koning!!
Tuurlijk heb ik dat gehoord en daarom heb ik zo'n hekel aan het hokje. Wie bepaalt wie er een langetermijnspelers is, alleen het hokje dus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan heb je ook gehoord dat Jaap zei dat Huub dit deed omdat Huub in Erik geen langetermijnspeler zag. In feite kwam het er dus op neer dat Erik door Huub gedumpt is omdat Huub geen blijvertje in Erik zag.
In het begin was ze ook heel anders, nu gedraagt ze zich als een 65jarige maagdquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ken zelfs 40 jarige met een frissere uitstraling
Ik stel voor om nou toch eens alle kanonnen op brrrian en zijn sloerie te zetten, dat wordt prachtig tv materiaal.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
De volgende ontslagronde is pas over een maand dan ben ik 3 maand gestopt met roken er kan dus van alles nog gebeuren
Maar de komende dagen wordt het saai in de kooi, ze hebben materiaal genoeg.
Had niet zo zeer met wel of niet happy te maken, maar meer met z`n studie. Het plan was om IN DGK aan z`n studie te werken, maar daar kwam niets van...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Over Eric: het was al langer duidelijk dat Eric niet happy was in de villa..wat volgt? een mooi toneelstuk
tanden? ow nee dat is al gezegd... (bij de gratie van bwian kunnen ze ernog weeeeken inzitten)quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:18 schreef Py het volgende:
[..]
It'zz zie weekend quizzz![]()
* Py drukt op zoemer
ehm, oren![]()
En wat zegt het Nederlands publiek...?
Om eerlijk te zijn vond ik die pisnichtquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik dat gehoord en daarom heb ik zo'n hekel aan het hokje. Wie bepaalt wie er een langetermijnspelers is, alleen het hokje dus.
Ik heb ontzettend moeten lachen om Huub en Eric samen met de stofzuiger midden in de nacht......heerlijk oldschool DGK, Zdngmw wakkerhouden omdat ze haar rijexamen had de volgende dag
meer als een dronken kim holland bij jensen vind ikquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
In het begin was ze ook heel anders, nu gedraagt ze zich als een 65jarige maagd
Een grotere soap dan DGK bestaat niet, ze hebben er zelfs een prijs voor gekregen vandaag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Over Eric: het was al langer duidelijk dat Eric niet happy was in de villa..wat volgt? een mooi toneelstuk
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:20 schreef koppiesoep het volgende:
heb je nog een tip voor deze verstokte rookster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |