tja ik kan niet alles volgen,omdat ik geen streams bekijk...quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij hield een lang verhaal dat erop neerkwam dat Lieke afhankelijk is van Huubs wil haar erin te houden.
Dat klopt dus totaal niet meer als er een nieuwe bewoner (die zich ook wil handhaven) inkomt.
Toch moet Huub niet vergeten dat het quitte is met Jaap... geen freebies meer voor Huub.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Laten ze gewoon maar lekker het publiek smsen wie straks moet winnen.
Of laten ze de persoon met de minste stemmen in de populariteitspoll meteen vertrekken.
Die ontslagrondes leiden nergens toe op deze manier.
Helemaal in lijn met het sneaky beeld, dat ik al van Brian had ....... Drank jatten bij een feestquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:48 schreef akveor het volgende:
Brian heeft Huub blijgemaakt met 5 flessen vodka die Brian achterover had gedrukt...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:51 schreef schatje het volgende:
HuubLieke heeft nog steeds niet in de gaten dat Lieke Huub hem haar gebruik heeft.
Wat een sukkel is het ook.
Feiten zijn feitenquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:36 schreef riri het volgende:
wat een macho.....blijft maar dreigen
Goh, wat een toffe gast is Brian toch, Huub dronken voeren zodat er weer het een en ander gaat gebeuren ( de beveiliging staat klaar) en Brian kan weer zijne heiligheid uithangen, vuile rat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:48 schreef akveor het volgende:
Brian heeft Huub blijgemaakt met 5 flessen vodka die Brian achterover had gedrukt...
[ afbeelding ]
Ik denk dat meer het doel was om Huub een drankvoorraadje te geven..... da's de rattenstreek.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helemaal in lijn met het sneaky beeld, dat ik al van Brian had ....... Drank jatten bij een feest
Dat was duidelijk een boodschap die erdoorheen klonk. En heeft hij niet met Lieke de deal dat hij haar er zeker tot februari inhoudt?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch moet Huub niet vergeten dat het quitte is met Jaap... geen freebies meer voor Huub.
Precies mijn idee.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, wat een toffe gast is Brian toch, Huub dronken voeren zodat er weer het een en ander gaat gebeuren ( de beveiliging staat klaar) en Brian kan weer zijne heiligheid uithangen, vuile rat.
Lees mijn bericht anders nog even overquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch moet Huub niet vergeten dat het quitte is met Jaap... geen freebies meer voor Huub.
Amanda hoeft lieke niet te steunen voor zichzelf, zolang ze brrrrrrian heeft gaat amanda nergens heen. Rat en snollie weten dat en beseffen drommelsgoed dat ze wat dat betreft in een luxe positie zitten. Sterker nog, ik denk dat amanda volkomen schijt heeft aan lieke, in al die maanden dat ze samen in de kooi zitten hebben ze nog nooit ergens gezamelijk mee gebond. Buiten Huub om heeft lieke met niemand iets bijzonders gehad. Ik vraag me af hoe lieke dat nu wil gaan doen en dan ook nog geloofwaardig overkomen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:44 schreef riri het volgende:
Huub snapt niet eens dat Amanda er ook nog is.....kan heel goed zijn dat Amanda echt voor zichzelf Lieke gaat steunen
maar wel slimquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, wat een toffe gast is Brian toch, Huub dronken voeren zodat er weer het een en ander gaat gebeuren ( de beveiliging staat klaar) en Brian kan weer zijne heiligheid uithangen, vuile rat.
De tyfus voor die RAT met ze silicone SNOIL.quote:
Jaap weet het dus ook...quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:56 schreef Varen het volgende:
Jaap: Lieke heeft wetenschap dat er een nieuwe miljonair komt en dat het ontslagrecht (en de rest verstond ik niet)
Ja jij zegt dat ontslagrondes tot niets leiden... ik geef aan dat er geen freebies meer voor Huub zijn en bedoel dus daarmee te zeggen dat bij een volgende ontslagronde Huub niet moet denken dat Jaap hem erin laat... dus mogelijkheden zat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lees mijn bericht anders nog even over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |