al lezend is het minder erg dan te horen....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ja hoor hij is afgelopen...
en omdat je het gemist hebt... hier speciaal voor jou de text.......![]()
J'ai compris tous les mots, j'ai bien compris, merci
Raisonnable et nouveau, c'est ainsi par ici
Que les choses ont changé, que les fleurs ont fané
Que le temps d'avant, c'était le temps d’avant
Que si tout zappe et lasse, les amours aussi passent
Il faut que tu saches
J'irai chercher ton c½ur si tu l'emportes ailleurs
Même si dans tes danses d'autres dansent tes heures
J'irai chercher ton âme dans les froids dans les flammes
Je te jetterai des sorts pour que tu m'aimes encore
Fallait pas commencer m'attirer me toucher
Fallait pas tant donner moi je sais pas jouer
On me dit qu'aujourd'hui, on me dit que les autres font ainsi
Je ne suis pas les autres
Avant que l'on s'attache, avant que l'on se gâche
Je veux que tu saches
J'irai chercher ton c½ur si tu l'emportes ailleurs
Même si dans tes danses d'autres dansent des heures
J'irai chercher ton âme dans les froids dans les flammes
Je te jetterai des sorts pour que tu m'aimes encore
Je trouverai des langages pour chanter tes louanges
Je ferai nos bagages pour d'infinies vendanges
Les formules magiques des marabouts d'Afrique
J'les dirai sans remords pour que tu m'aimes encore
Je m'inventerai reine pour que tu me RETIENNES
Je me ferai nouvelle pour que le feu reprenne
Je deviendrai ces autres qui te donnent du plaisir
Vos jeux seront les nôtres, si tel est ton désir
Plus brillante plus belle pour une autre étincelle
Je me changerai en or pour que tu m'aimes encore.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
UB40 maakte na hun eerste twee albums al geen reggae meer.
'Er zit een rat in mijn keuken, ja echt een rat in mijn keuken. Hoe moet ik nou koken ?'
'Rooie wijn, ja rooie wijn, lekker drinken en dan rooie wijn.'
Ik kom 1900 nummers tekortquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:08 schreef cafca het volgende:
[..]
pssst: [2007] De FOK! singles top 100 allertijden!
Ja schaamlippen van oma's zijn erg rekbaarquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:08 schreef Modus het volgende:
Put your lips around my shooooouuuuuldeeeer!.
Stond laatst een stuk in de krant: de meeste stemmers zitten zo tussen de 45 en 55. Beetje jouw leeftijd dus, tongquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:08 schreef tong80 het volgende:
Volhens mij is de gemiddelde leeftijd van de stemmers zo'n 30 jaar hoger dan van de users die in dit topic posten
ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja schaamlippen van oma's zijn erg rekbaar
Ik voel me plots wel heel erg jong zo...quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Stond laatst een stuk in de krant: de meeste stemmers zitten zo tussen de 45 en 55. Beetje jouw leeftijd dus, tong
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
al lezend is het minder erg dan te horen....
@Cafca: Signing off?? Dat ken ik helemaal niet, misschien als ik het hoor. Ik ga het opzoeken![]()
Bipsie draaienquote:
Inderdaad ik was al een uitzondering met mijn Mudhoney Black Cunt en Sonic Youth 20 jaar geledenquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Stond laatst een stuk in de krant: de meeste stemmers zitten zo tussen de 45 en 55. Beetje jouw leeftijd dus, tong
Dat is ook zo... ik ga hem opzoeken..... de concerten zijn nog steeds erg leuk trouwens. Vorig jaar in Enschede, vooral veel oud werkquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Eerste LP, die is zowiezo helemaal OK (ook met food for thougt) . Zoals tong al zegt, daarna ging het redelijk rap bergafwaarts
Dat ga ik niet redden, heb hier een buikgriepgevalletje in huis dus zit af en toe even rustig en af en toe niet... af en toe een mooie posten met plaatje lukt me als ik achter de pc zit...quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Wexy ga jij verder met songteksten posten??
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had allemaal Doe Maar buttons op mn spijkerjacken er is ooit een gitaarbutton gestolen van mn jas.
zal ik de songteksten dan blijven posten.. doe jij het plaatje..... wanneer je kunt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:13 schreef Wexy het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden, heb hier een buikgriepgevalletje in huis dus zit af en toe even rustig en af en toe niet... af en toe een mooie posten met plaatje lukt me als ik achter de pc zit...
Ik had een muts met de text ; Koud he?quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:14 schreef tong80 het volgende:
Dit is muziek Hier word ik vrolijk van. Wat en stem
die met dat 'glimmateriaal'? Die had ik ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had allemaal Doe Maar buttons op mn spijkerjacken er is ooit een gitaarbutton gestolen van mn jas.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die met dat 'glimmateriaal'? Die had ik ook
dat ga ik ook niet meer redden,quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zal ik de songteksten dan blijven posten.. doe jij het plaatje..... wanneer je kunt.
Gedsie...sterktequote:Op vrijdag 28 december 2007 21:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat ga ik ook niet meer redden,
moet naar ziekenhuis.. zijn nu op ambulance aan het wachten
He???quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
Damn... sterkte!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
Jeetje, heel veel sterkte!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
Klinkt niet fijn.. sterktequote:Op vrijdag 28 december 2007 21:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
Jeuj. Sterkte!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
Jeejquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik moet ook even... euh... ach wie houd ik voor de gek... Ik hoef helemaal niets maar ik vlucht weg voor de wansmaak.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Moet even naar Twan... brb.
Dat laatstequote:Op vrijdag 28 december 2007 21:29 schreef djenneke het volgende:
Chris Martin van Coldplay heeft aan deze plaat meegewerkt. Maakt dit het voor iemand minder erg?
Of juist erger?![]()
Ze staat tenminste niet gelijk in de top 50... Wel aardig nummer overigens.quote:
Ja, zo kun je alles wat krom is wel rechtredeneren binnen de top 2000 (behalve Celine zelf dan uiteraard)quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:31 schreef Neleos het volgende:
Ach ja, stuk beter te verteren dan Celine.
buiten Clocks niet zoveel wmbquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Vanalles mis met Chris Martin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |