en Bob Marley, maar verder maar weinig hoor. Ik heb nog maar 1 keer Bob Marley gehoord en ook nog met - wat mij betreft - zijn stomste nummer: One Love.quote:
Het valt me nog mee dat er zoveel Frans Bauer fans zijn die weten hoe een computer werkt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:57 schreef peaceman het volgende:
978 Frans Bauer & Marianne Weber - De regenboog (1997) 1063![]()
![]()
![]()
![]()
Trex hoort er natuurlijk wel in, zeker met allerlei types die bijvoorbeeld (geheel willekeurig gekozen voorbeelden!) zingen over '9 miljoen fietsen' of 'dat jij een zeilboot bent'.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat er zoveel Frans Bauer fans zijn die weten hoe een computer werkt.
Dat was ik eigenlijk ook van plan...quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wil je mij zo even aangeven als C. Dion afgelopen is? De radio gaat zo op dempen hier!!
Was ook maar een geintjequote:Op vrijdag 28 december 2007 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en Bob Marley, maar verder maar weinig hoor. Ik heb nog maar 1 keer Bob Marley gehoord en ook nog met - wat mij betreft - zijn stomste nummer: One Love.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |