zet hem net aan, maar Yesterdayquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:57 schreef Horloge het volgende:
Geniaal, iedereen kapt met luisteren door die flut DJ.
Is zelfs de producer van de C&S Show als ik me niet vergis. Opzich wel een simpele optelsom, want die show is van hetzelfde niveau...quote:
Soort zoekt soort hèquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is zelfs de producer van de C&S Show als ik me niet vergis. Opzich wel een simpele optelsom, want die show is van hetzelfde niveau...
ja die heb ik gehadquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Timur open air...
(Heb je mijn linkje gehad in je PM?)
Die is zooo geweldigquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:Vrijdag avond Sander de Heer op den Radio....
Gelukkig zijn mijn OST Gladiator cd`s eindelijk binnen. Kan ik daar van genieten
Ik naar de anatomie van het hartquote:
Te verwijderen post?quote:
En dan The Rock etc etc.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die is zooo geweldig(eigenlijk moet je wel ff de Pirates soundtracks ernaast leggen, zoek de overeenkomsten
)
De eerste was vooral van de hand van Klaus Badeltquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En dan The Rock etc etc.
Ok ok. Hans Zimmer laat het vaak op elkaar lijken, maar het is echt fantastisch mooi
Samen met Ennio mijn helden qua composers
Ah, dan weet ik dat ook weerquote:
quote:566 vrijdag | 21-22 NOVASTAR - BEST IS YET TO COME
567 vrijdag | 21-22 JOHN LENNON - WORKING CLASS HERO
568 vrijdag | 21-22 MAXIMO PARK - OUR VELOCITY
[..]
571 vrijdag | 21-22 KAISER CHIEFS - I PREDICT A RIOT
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:26 schreef Sjowhan het volgende:
TvP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |