wie weet kom ik er ooit nog mee overeen, heb een paar marokkanen/turken in m'n vriendenkring zitten. Als ze dezelfde cultuur als hier overgenomen hebben kan me dat niet schelen welk kleur die gasten hebben hoor...quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:53 schreef Zyggie het volgende:
Een Marokkaan en een Belg komen elkaar tegen in een topic.
Die Marokkanen en Turken weten niet wat voor achterlijke gewoontes je hebt. Ze zullen het vast fijn vinden om aan te horen hoe jij hun moeders hart-aanvallen bezorgt door lekker op het laatste moment te gaan remmen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef Athmozz het volgende:
[..]
wie weet kom ik er ooit nog mee overeen, heb een paar marokkanen/turken in m'n vriendenkring zitten. Als ze dezelfde cultuur als hier overgenomen hebben kan me dat niet schelen welk kleur die gasten hebben hoor...
degenen waar ik mee overeenkom zijn geen personen die zich met dergelijke achterlijke zaken zoals hoofddoekjes ed bezighouden, die zijn geïntegreerd... Die vinden dat zelfs geen probleem dat ik dat doe, heeft 1x een van hen bijgezeten en die vond het best grappig.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die Marokkanen en Turken weten niet wat voor achterlijke gewoontes je hebt. Ze zullen het vast fijn vinden om aan te horen hoe jij hun moeders hart-aanvallen bezorgt door lekker op het laatste moment te gaan remmen.
- edit -quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:11 schreef Athmozz het volgende:
[..]
degenen waar ik mee overeenkom zijn geen personen die zich met dergelijke achterlijke zaken zoals hoofddoekjes ed bezighouden, die zijn geïntegreerd... Die vinden dat zelfs geen probleem dat ik dat doe, heeft 1x een van hen bijgezeten en die vond het best grappig.
quote:'I was second wife of Mumtaz. The first wife was already killed by him' she added with a flow of tears from her eyes.
quote:Op zondag 30 december 2007 00:22 schreef geevee het volgende:
Wat een idioot (die vent dan) het is te hopen dat hij een lichte slaper is anders zou ik als vrouw zijnde als hij slaapt gewoon zijn zaakje afsnijden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |