abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55609406
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 20:53 schreef Zyggie het volgende:
Een Marokkaan en een Belg komen elkaar tegen in een topic.
wie weet kom ik er ooit nog mee overeen, heb een paar marokkanen/turken in m'n vriendenkring zitten. Als ze dezelfde cultuur als hier overgenomen hebben kan me dat niet schelen welk kleur die gasten hebben hoor...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_55609492
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef Athmozz het volgende:

[..]

wie weet kom ik er ooit nog mee overeen, heb een paar marokkanen/turken in m'n vriendenkring zitten. Als ze dezelfde cultuur als hier overgenomen hebben kan me dat niet schelen welk kleur die gasten hebben hoor...
Die Marokkanen en Turken weten niet wat voor achterlijke gewoontes je hebt. Ze zullen het vast fijn vinden om aan te horen hoe jij hun moeders hart-aanvallen bezorgt door lekker op het laatste moment te gaan remmen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_55609763
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 20:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die Marokkanen en Turken weten niet wat voor achterlijke gewoontes je hebt. Ze zullen het vast fijn vinden om aan te horen hoe jij hun moeders hart-aanvallen bezorgt door lekker op het laatste moment te gaan remmen.
degenen waar ik mee overeenkom zijn geen personen die zich met dergelijke achterlijke zaken zoals hoofddoekjes ed bezighouden, die zijn geïntegreerd... Die vinden dat zelfs geen probleem dat ik dat doe, heeft 1x een van hen bijgezeten en die vond het best grappig.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_55610183
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 21:11 schreef Athmozz het volgende:

[..]

degenen waar ik mee overeenkom zijn geen personen die zich met dergelijke achterlijke zaken zoals hoofddoekjes ed bezighouden, die zijn geïntegreerd... Die vinden dat zelfs geen probleem dat ik dat doe, heeft 1x een van hen bijgezeten en die vond het best grappig.
- edit -

[ Bericht 9% gewijzigd door Mutant01 op 28-12-2007 21:50:15 (Je weet dat ik dat niet mag toestaan Devrim.) ]
pi_55619583
Waarom moest ik per sé die vrouw zien
pi_55623279
Islam is vrede
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_55639319
ze heeft wel het geluk dat ze nog leeft:
quote:
'I was second wife of Mumtaz. The first wife was already killed by him' she added with a flow of tears from her eyes.
pi_55640158
Wat een idioot (die vent dan) het is te hopen dat hij een lichte slaper is anders zou ik als vrouw zijnde als hij slaapt gewoon zijn zaakje afsnijden!
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_55640537
Ik zou eigenlijk wel de paragraaf in de Koran willen weten waarin staat dat je je vrouw bij vermoedelijk overspel de neus en oren mag afsnijden. Ook het gedeelte over vrouwenbesnijding zou ik wel willen zien.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 30 december 2007 @ 01:52:07 #60
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_55642919
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:22 schreef geevee het volgende:
Wat een idioot (die vent dan) het is te hopen dat hij een lichte slaper is anders zou ik als vrouw zijnde als hij slaapt gewoon zijn zaakje afsnijden!

Waarom hou je het niet bij zijn neus en oren? gevalletje ziekelijke penisnijd soms? Zie hier je illustere voorgangsters>

Jaloerse Indonesische hakt penis vriend af

Vrouw neemt de benen met penis van manlief

Vrouw probeert penis af te bijten

Vrouw rukt penis letterlijk van man af

Penis luie Rus in brand gestoken

Vrouw zet penis man in lichterlaaie

Drie maanden cel voor inhakken op penis

Man bijna penis kwijt na ruzie over seks

Zweedse bijt man in penis

Duitse bijt in penis op dansvloer
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_55643106
Waarom heeft ze een pleister op haar burka geval?

Verder vindt ik het echt zielig voor haar, ze heeft wel mooie ogen vind ik alleen ze kijkt echt angstig.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')