quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:23 schreef Marrije het volgende:
OP wordt verzorgd door PY als ie klaar is met douchen. . .
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:23 schreef Marrije het volgende:
OP wordt verzorgd door PY als ie klaar is met douchen. . .
Dit is het vervolg van [COS #3095] Bossche Bollem maken oliebollen
Precies. Iedereen die ermee te maken heeft gehad weet vast wel dat humor bijna onontkoombaar is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Proest ! Oepss........![]()
(Ach, je kan er maar beter om lachen. Dark Humor Rulez)
Ik hoorde dat van daarnet niet, maar Lieke heeft volgens haar eigen zeggen en dat van Huub voor de AIVD gewerkt (brieven gelezen).quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik las vanmorgen ook al iets over de AIVD en nu hebben Jaap, Amanda en Lieke het er ook weer over.
Kan iemand mij vertellen waar dat over gaat?
Lieke heeft daar ooit gesolliciteerd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik las vanmorgen ook al iets over de AIVD en nu hebben Jaap, Amanda en Lieke het er ook weer over.
slimquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:35 schreef blomst het volgende:
ik vind dat zo'n vreemde uitspraak van dat verdient ze niet, net of er andere mensen zijn die wel een ziekte verdienen.
Ja opeens he, sinds vanmorgen of sinds het bezoek van Lieke haar moeder?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:42 schreef blomst het volgende:
komt vreemd over dat Lieke en Huub normaal tegen elkaar doen.
Ik sprak vannacht de hoop uit dat hun geklooi met anderen op het feest iets zou veranderen. Hopelijk heb ik dan toch gelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:42 schreef blomst het volgende:
komt vreemd over dat Lieke en Huub normaal tegen elkaar doen.
domtiedomtiedom ... ik zeg niets ....quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja opeens he, sinds vanmorgen of sinds het bezoek van Lieke haar moeder?
(AIVD)quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:30 schreef Deisyy het volgende:
als het maar zo blijft, dit is beter om aan te horen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik sprak vannacht de hoop uit dat hun geklooi met anderen op het feest iets zou veranderen. Hopelijk heb ik dan toch gelijk.
Ga er maar gewoon vanuit dat het oliebollenakkoord over is, de kerstbonussen zijn binnen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik sprak vannacht de hoop uit dat hun geklooi met anderen op het feest iets zou veranderen. Hopelijk heb ik dan toch gelijk.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
domtiedomtiedom ... ik zeg niets ....
Ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga er maar gewoon vanuit dat het oliebollenakkoord over is, de kerstbonussen zijn binnen.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
domtiedomtiedom ... ik zeg niets ....
IkWeetNiets bedoelt dat het "Lieke's moeder" is, niet "Lieke haar moeder".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |