Dan kun je je beter inhouden dan ik, ik had er meteen opgeslagen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het was een man.
Ik heb er wel wat van gezegd natuurlijk...
In een kist?quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan kun je je beter inhouden dan ik, ik had er meteen opgeslagen.
idd ik moet mijn benen sparen maar vooral dat opbouwverhaal is mooi idd vooral als je bedenkt dat er veel meer mensen bij de waffen ss zaten dan bij het verzetquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:18 schreef Canisfire het volgende:
In de bus vreselijk, ik zit gelukkig altijd achterin daar durven ze niet te komen ofzo.
Maar soms als de bus zo goed als volzit zie k het wel eens komt er een oud lijk de bus binnen schuifelen om vervolgens te vragen aan iemand die voorin zit zou ik daar mogen zitten
Dan denk ik rot op mens waarom ben jij het meer waard om daar te mogen zitten ?
DUs moet je dat soort shit accepteren? Ga es weg?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:06 schreef Professor_Paljas het volgende:
Hoe durf jeDie mensen hebben het land na de oorlog weer opgebouwd. Je moet je schamen
Dom geleuter.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:06 schreef Professor_Paljas het volgende:
Hoe durf jeDie mensen hebben het land na de oorlog weer opgebouwd. Je moet je schamen
Het is vast een hele intelligente grap, maar ik snap hem nietquote:
okquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:51 schreef Elwood1802 het volgende:
Oude mensen ook altijd, weg ermee. Kost alleen maar geld.
Gut toch, je hebt het maar zwaar, he.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:07 schreef soapie het volgende:
Ik heb zo'n de pest aan die ouwe vellen, altijd boodschappen doen als ik in de supermarkt ben, altijd in de weg schuifelen met die rollators, en vooral op de weg is het een ramp met die fossielen, minimaal 30 km langzamer dan toegestaan en altijd links blijven rijden. Rot eens een flink eind op met die lui....
Maar jij bent een meisje..quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoef je niet oud voor te zijn.
Ik dacht toen ik mijn eerste foon kreeg (was 16) dat een opwaardeerkaart IN de telefoon moest. Hoe dat zou moeten passen zag ik ook al niet voor me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |