...en dat je je dan realiseert dat jijzelf de vorige keer precies zo was......errugquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zal heus een drankje hier of daar nemen, maar houd de tax goed in de gaten!!
Idd is het minder leuk als de rest zo bezopen als een konijn is en jij daar nuchter tussenstaat, al heeft het ook wel weer iets om dan goed te observeren hoe mensen zijn als ze in beschonken toestand verkeren!
Wat versta je onder sentimenteel gedrag danquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:47 schreef -Blurk- het volgende:
Ik kan je verzekeren dat je van witte wijn héél sentimenteel kunt worden Pietje en erg aanhalig ook
Nu hield ik het meestal al goed in de gaten als ik zelf had gedronken maar nuchter is het toch meer "safe" zegmaarquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...en dat je je dan realiseert dat jijzelf de vorige keer precies zo was......errug
Wissel je wel afquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu hield ik het meestal al goed in de gaten als ik zelf had gedronken maar nuchter is het toch meer "safe" zegmaar
Ik ga nu trouwens zwaar offline om morgen weer even op te duiken dus een hele fijne en vooral rustige avond toegewenst!
Tot ziens!
Heee Buuvie en alle andere, tering wat was ik brak vandaagquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Soury!
Dag Bong, tot morgenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu hield ik het meestal al goed in de gaten als ik zelf had gedronken maar nuchter is het toch meer "safe" zegmaar
Ik ga nu trouwens zwaar offline om morgen weer even op te duiken dus een hele fijne en vooral rustige avond toegewenst!
Tot ziens!
hadde ge dan zoveel gezopen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Heee Buuvie en alle andere, tering wat was ik brak vandaag
Gisteren te veel aan de zuip geweest Soury?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Heee Buuvie en alle andere, tering wat was ik brak vandaag
oeh... mooi lied!quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:09 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BLy6UH2hZLQ
Helpt goed bij keelpijn wordt beweerd, je moet het natuurlijk wel lusten, lust jij het?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hi BlurkbabeIk moet steeds aan 'die zoute haring' denken....
Ja he? Is 1 van mijn lievelingsnummers.quote:
Apocalyptica?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja he? Is 1 van mijn lievelingsnummers.
Heb jij nog iets van die groep waar jij laatst geweest bent, ben de naam even kwijt.
neequote:Op vrijdag 28 december 2007 20:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Helpt goed bij keelpijn wordt beweerd, je moet het natuurlijk wel lusten, lust jij het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |