Talithje is vegetarier, die heeft vast geen spek in huisquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:18 schreef Jappie het volgende:
Talithje maakt pannekoeken..maar die met spek blijf je vanaf.
Vast wel. Maar niet hierquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn er hier nog mensen die wilde plannen hebben met de jaarwisseling?
ik ga iedereen verslaan met Risk!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
En dan gezellig (?) in huiselijke kring, of hier?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ga iedereen verslaan met Risk!
Nou, pas na twaalf uur Bong, tot die tijd gewoon lekker thuis, en daarna feestenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
Vooral dat vraagteken achter gezellig moest ik even om gniffelen Gertquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan gezellig (?) in huiselijke kring, of hier?
Ik doe het iig rustig an!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, pas na twaalf uur Bong, tot die tijd gewoon lekker thuis, en daarna feesten
Kun je wel een beetje afwijken van het normale schema of moet je daar dan weer erg voor boeten? Qua hoofdpijn bedoel ik?quote:
Uhuh, doe mij ook de onechte maar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:17 schreef -Blurk- het volgende:
Jappie, wat ziet een kamelenteen er goor uit zeg, de échte dan
Of jij hebt geen smaakquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:17 schreef -Blurk- het volgende:
Jappie, wat ziet een kamelenteen er goor uit zeg, de échte dan
Tuurlijk zou ik kúnnen afwijken, maar aangezien ik niet meer gewend ben om (veel) te drinken moet ik erg oppassenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kun je wel een beetje afwijken van het normale schema of moet je daar dan weer erg voor boeten? Qua hoofdpijn bedoel ik?
Ik bedoelde ook de échte kamelenteen Pietje, was blij dat ik al gegeten had toen ik dat zag.quote:
huiselijke kring....quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan gezellig (?) in huiselijke kring, of hier?
Ach, zonder drank kan je ook feesten toch? Was laatst ook de BOB, maar heb me prima vermaakt hoor, je merkt dan alleen hoe stierlijk vervelend dronken mensen kunnen zijn als je daar tussen staat met je cola'tje en dat je zelf precies zo bent als je gedronken hebt, lastig, aanhalig en sentimenteelquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik kúnnen afwijken, maar aangezien ik niet meer gewend ben om (veel) te drinken moet ik erg oppassenIk zal er niet direct hoofdpijn van krijgen maar nu ik toch gewend ben om het schema strak te houden probeer ik daar zo min mogelijk van af te wijken
Ik zal heus een drankje hier of daar nemen, maar houd de tax goed in de gaten!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach, zonder drank kan je ook feesten toch? Was laatst ook de BOB, maar heb me prima vermaakt hoor, je merkt dan alleen hoe stierlijk vervelend dronken mensen kunnen zijn als je daar tussen staat met je cola'tje en dat je zelf precies zo bent als je gedronken hebt, lastig, aanhalig en sentimenteel
Sentimenteel van bierquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:39 schreef -Blurk- het volgende:
Ach, zonder drank kan je ook feesten toch? Was laatst ook de BOB, maar heb me prima vermaakt hoor, je merkt dan alleen hoe stierlijk vervelend dronken mensen kunnen zijn als je daar tussen staat met je cola'tje en dat je zelf precies zo bent als je gedronken hebt, lastig, aanhalig en sentimenteel
Ik kan je verzekeren dat je van witte wijn héél sentimenteel kunt worden Pietje en erg aanhalig ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sentimenteel van bier. Nee, 't is meer dat je meer durft te zeggen, nog meer slechte grappen maakt, deze slechte grappen leuk vindt (dat is slecht
) en idd een beetje aanhalig
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |