dat benne mensen van de KVB die voor de rigeering die topiks in de gatuh moetu houwe.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat is een beroepsmatige TVP?
Sorry, maar ik weet het echt niet, en heb dat wel vaker voorbij zien komen, wil het nu graag weten.
Je kan toch zelf wel even prakken NMNS? Luilakquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben er ook uit:
Garnalen met cashewnoten
Geroosterde peking eend a al Kanton
Babi Pangang
Nu nog even die Chinees overtuigen dat hij deze drie gerechten maar samen moet voegen tot één en dan ben ik blij!!
Ajuus
Aha, bedankt Pietjequote:Op vrijdag 28 december 2007 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], jij stelt echt de meest briljante vragen
.
Net doen alsof FOK! je beroep is (niet echt doen alsof, maar op FOK! doen alsof), en daarom verplicht een tvp (= terugvindpost) te plaatsen.
Het wordt hier steeds spannender, komt de AIVD straks ook nog?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
dat benne mensen van de KVB die voor de rigeering die topiks in de gatuh moetu houwe.
Dan moet je minder eten of voortaan een minder strakke legging aandoen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het wordt hier steeds spannender, komt de AIVD straks ook nog?
O, vanwege het liplezenquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan moet je minder eten of voortaan een minder strakke legging aandoen.
Ik wil het eigenlijk niet vragen, maar de nieuwsgierigheid gebiedt het me: wat is een cameltoe Jappie? Neem aan dat je niet kamelenteen bedoelt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij de juiste vrouw vind ik zo'n cameltoe eik wel wat hebben juist.
Heerlijk, het was een Turkse pizza en een broodjequote:Op vrijdag 28 december 2007 18:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Was het lekker Bong? En wat héb je gegeten?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:03 schreef -Blurk- het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet vragen, maar de nieuwsgierigheid gebiedt het me: wat is een cameltoe Jappie? Neem aan dat je niet kamelenteen bedoelt.
quote:Cameltoe (letterlijk: kamelenteen) is een term die gebruikt wordt om aan te geven dat kleding zodanig strak om de schaamstreek van een vrouw zit dat de kleding zich tussen de schaamlippen wringt. Een cameltoe ziet er schematisch uit als \|/, wat enigszins lijkt op de vorm van een kamelenteen.
Nope...een Kamelenteen..Yak...getverquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet vragen, maar de nieuwsgierigheid gebiedt het me: wat is een cameltoe Jappie? Neem aan dat je niet kamelenteen bedoelt.
Talithje maakt pannekoekenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:13 schreef Veulen het volgende:
Ik moet nog eten, maar heb nog niet besloten wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ik ben ook tegen lijstjes maar dit durfde ik dan nog net te benoemenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe met je mee, maar lijstjes zijn nogal relgevoelig hier dus ik zeg 't heel zachtjes.
Talithje is vegetarier, die heeft vast geen spek in huisquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:18 schreef Jappie het volgende:
Talithje maakt pannekoeken..maar die met spek blijf je vanaf.
Vast wel. Maar niet hierquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn er hier nog mensen die wilde plannen hebben met de jaarwisseling?
ik ga iedereen verslaan met Risk!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn er hier nog mensen die wilde plannen hebben met de jaarwisseling?
En dan gezellig (?) in huiselijke kring, of hier?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ga iedereen verslaan met Risk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |