eten?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kies vanavond voor chinees.....weet alleen nog niet wat
oliebolletjes......quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
NMNS gaat chinezen.....met lekkere bolletjes
Je kunt het ook laten bezorgen NMNS, je moet je tijd wel uitzitten hè?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
moet ik natuurlijk wel uit die kast gelaten worden......
Misschien wil Talitha het wel halen voor me......quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je kunt het ook laten bezorgen NMNS, je moet je tijd wel uitzitten hè?
Uhm.... bij de combinatie chinezen en bolletjes, denk ik aan iets heel anders dan foe young hai en dergelijke..quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
NMNS gaat chinezen.....met lekkere bolletjes
heb je wel gelezen wat Geert schreef ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, toch niet álle activiteiten Jappie?
Nieuwe stijl SC.......quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:09 schreef Jappie het volgende:
Het EO virus heeft nu ook echt bij hem toegeslagen hoor...
Das op zich nog niets eens zo'n foute manier eik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nieuwe stijl SC.......![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=wUp8QIYSQjE
Ik ga zo pannekoeken maken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien wil Talitha het wel halen voor me......
Met stroopquote:
Neem jij die zoete kleffe dingen idd maar..quote:
Ik ben er ook uit:quote:
Wat is een beroepsmatige TVP?quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:40 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is een beroepsmatige TVP?
Sorry, maar ik weet het echt niet, en heb dat wel vaker voorbij zien komen, wil het nu graag weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |