quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wil je 'm delen met de rest van de wereld. Of bedoel je PP
* sluit Karel op in de kastquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weiger.....![]()
* wacht in spanning af wat er nu gaat gebeuren
That's the spirit.quote:
Sorry Blurk..Gert heeft zojuist alle geplande activiteiten voor vanavond verboden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:48 schreef -Blurk- het volgende:
Middag!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:48 schreef -Blurk- het volgende:
Middag!
Je legt 't verkeerd uit. Het is "Blurk kom er maar in, de hoolie-activiteiten zijn verboden"quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef Jappie het volgende:
Sorry Blurk..Gert heeft zojuist alle geplande activiteiten voor vanavond verboden.
Ondanks dat het verbdoden is, ben ik toch wel benieuwd wat er dan gepland stond eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry Blurk..Gert heeft zojuist alle geplande activiteiten voor vanavond verboden.
Toen hij zei, het wordt gezellig of rustig, had hij zijn keuze al gemaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:51 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Toen hij zei, het wordt gezellig of rustig, had hij zijn keuze al gemaakt.
Nou, toch niet álle activiteiten Jappie?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kies voor rustigquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:51 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Toen hij zei, het wordt gezellig of rustig, had hij zijn keuze al gemaakt.
Weet de precieze prijzen niet, maar je kan er denk ik vanaf een eurootje of 25 wel terecht hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:54 schreef -Blurk- het volgende:
..even tussendoor, de Doubletstraat, is dat die dure winkelstraat in den Haag?
Blurk grijpt haar kansquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:54 schreef -Blurk- het volgende:
..even tussendoor, de Doubletstraat, is dat die dure winkelstraat in den Haag?
moet ik natuurlijk wel uit die kast gelaten worden......quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kies vanavond voor chinees.....weet alleen nog niet wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |