japanners fierljeppenquote:
die ene, die zo op z'n nek landt, en dan doorlopen en in het water.... ow, pijn....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook, wie verzint die spelletjes, 't lijkt een soort levend mario bros. Nog geen nieuwe
.
wow, spreek jij over de grens....quote:
Waarbij ik het niet kan nalaten dat ik soms denk dat hij depressiviteit speelt, omdat het hem geen windeieren legt......quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hè? Ik heb Hans Dorrsteijn weleens zien optreden, in een depressieve periode van zijn leven ( is waarschijnlijk altijd zo) en heb zelden zo gelachen.
Denk je dat hij erg eenzaam is?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moet altijd vreselijk lachen om 'm
hij heeft ook een vogelboek geschreven. Briljant!
ja, kutdijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wow, spreek jij over de grens....
Suggesties waren het ..quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat...doen?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuwe![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=x3Rw_3ky-uo
* PietjePuk007 moet huilen van 't lachen
Yep. Heb uit die contreien een keer een filmpje gezien waarin ze tegen jonge kindjes zeiden dat hun moeder dood was. Heel erg huilen natuurlijk. Het publiek in de studio vond het kostelijk; en na het lachen, was er de vertedering om de blijdschap van het kindje wanneer de moeder ineens binnenkwam. Weird.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:01 schreef Soury het volgende:
Heb het kunnen zien.. Auw.. De humor grens ligt daar toch wel anders dan hier. Hebben jullie wel es die bananasplit filmpjes gezien van die Japanners.. Kolere echt vet hard.
Die is zoooo lief !!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuwe![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=x3Rw_3ky-uo
* PietjePuk007 moet huilen van 't lachen
Omgekeerd gebeurt dat hier ook heel veel in de vorm van dreigen. "Als je niet dit, dan gebeurt dat", soms in erg bizarre vormen die welhaast traumatisch voor kids moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Heb uit die contreien een keer een filmpje gezien waarin ze tegen jonge kindjes zeiden dat hun moeder dood was. Heel erg huilen natuurlijk. Het publiek in de studio vond het kostelijk; en na het lachen, was er de vertedering om de blijdschap van het kindje wanneer de moeder ineens binnenkwam. Weird.
ja, dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk je dat hij erg eenzaam is?
Dat sommige ouders dat doen, OK... maar gebeurt dat hier ook in TV-programnma's , "voor de lol"?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omgekeerd gebeurt dat hier ook heel veel in de vorm van dreigen. "Als je niet dit, dan gebeurt dat", soms in erg bizarre vormen die welhaast traumatisch voor kids moeten zijn.
Sjesus ... dat gaat wel ver.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Heb uit die contreien een keer een filmpje gezien waarin ze tegen jonge kindjes zeiden dat hun moeder dood was. Heel erg huilen natuurlijk. Het publiek in de studio vond het kostelijk; en na het lachen, was er de vertedering om de blijdschap van het kindje wanneer de moeder ineens binnenkwam. Weird.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |