WTF!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:54 schreef TradeMarkie het volgende:
dat verhaaltje bij brian may was van m'n broertje, grappig zeg
Zo zaten wij thuis ookquote:
Ja, volgens mij wel, maar bier is ook belangrijk hequote:Op vrijdag 28 december 2007 18:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
WTF!
Vraag es oftie TMLWKY wel bedoeld dan![]()
*pakt de bootleg van Arnhem er nog es bij...geen TMLWK Yquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, maar bier is ook belangrijk he
Dan weet ik het ook niet, ik was er niet bij, maar geen zin om hem daarvoor op te bellenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
*pakt de bootleg van Arnhem er nog es bij...geen TMLWK Y![]()
Gaia![]()
Tot vorig jaar altijd gedacht dat het een vrouw was
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet, ik was er niet bij, maar geen zin om hem daarvoor op te bellen
Bel hem zelf maarquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wel een superconcert![]()
Wat een lekker nummer is dit toch
Wel een slimme zet van dat jochiequote:Op vrijdag 28 december 2007 19:15 schreef Djeez het volgende:
He, deze van Boudewijn de Groot ken ik niet!
Ik vind Avond een erg mooi nummer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:19 schreef nipeng het volgende:
Ik ben niet zo'n liefhebber maar dit is in ieder geval minder irritant dan dat nummer dat op 1 heeft gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop