Wat ik aan Amsterdam waardeer wat Rotterdam totaal niet heeft is het leven na 22.00uquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:15 schreef Koewam het volgende:
Zo echt he. Opzich kan ik een aantal dingen aan Amsterdam nog wel waarderen, maar dan de plekken die de toerist niet heeft gevonden...een grote kerkmis daar
En de mensen zijn sowieso iets minder aardig... en sommige nederlanders die me in het engels aanspreken?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik merk dat er nogal wat mensen zijn met pleinvrees in dit topic.
Drugs, drugs, drugs...ennuh...drugs en over de wallen te lopen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:25 schreef Semisane het volgende:
De zoveelste klaagtopic over Amsterdam en of het nou terecht is of niet ga ik nu even niet op in. Ik woon er en zie ook wel de nadelen. De TS heeft er een aantal opgenoemt
Maar goed waar ik me een beetje over verbaas is dat ondanks dat het blijkbaar zo'n kutstad is, zijn mensen masochistisch genoeg om toch steeds weer naar de stad te gaan...om naderhand er een klaagtopic over te maken.
Kan er niet gewoon een centraal Amsterdam-is-kut topic komen?
ceintuurbaanquote:
Dat terwijl je overal in Nederland even gemakkelijk drugs kan krijgen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:28 schreef renz0r het volgende:
[..]
Drugs, drugs, drugs...ennuh...drugs en over de wallen te lopen.
Zowel voor NLers als de toeristen.
Tsja, sommige mensen werken er.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:25 schreef Semisane het volgende:
Maar goed waar ik me een beetje over verbaas is dat ondanks dat het blijkbaar zo'n kutstad is, zijn mensen masochistisch genoeg om toch steeds weer naar de stad te gaan...om naderhand er een klaagtopic over te maken.
wilde net zeggen, als er iets een kutstad is!quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nee, Rotterdam is een lekkere stad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |