Zo leuk zijn die thunder kings nou ook weer nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:21 schreef Jekoos het volgende:
Mag ik even stoer doen?
[ afbeelding ]
die dingen zijn funquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:21 schreef Jekoos het volgende:
Mag ik even stoer doen?
[ afbeelding ]
dat zijn asians niet thunder kingquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zo leuk zijn die thunder kings nou ook weer niet
Net eentje afgestoken, viel me tegen, de knal.
inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kijk je wel uit? Anders wordt je nog een rund
Ik hoef geen potten uit Belgie.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:23 schreef sararaats het volgende:
kopen jullie het vuurwerk gewoon in Nerdland pardon Nederland of komen jullie er speciaal naar België voor?
ikzelf heb geen vuurwerk maar ga wel kijken naar het vuurwerk van het Militair Domein
Militair domein, misschien wil even uitleggen hoe en wat, gaan die soldaten vuurwerk afsteken dan???quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:23 schreef sararaats het volgende:
ikzelf heb geen vuurwerk maar ga wel kijken naar het vuurwerk van het Militair Domein
op het Militair Domein van Brasschaat wordt er elk jaar een gigantisch vuurwerk afgestoken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:39 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Militair domein, misschien wil even uitleggen hoe en wat, gaan die soldaten vuurwerk afsteken dan???
Ik zelf koop al mijn vuurwerk uit gewoon uit Nederland, maar ik heb ook wel wat knalvuurwerk uit België van vrienden gekocht.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:23 schreef sararaats het volgende:
kopen jullie het vuurwerk gewoon in Nerdland pardon Nederland of komen jullie er speciaal naar België voor?
Ok op 31 december dus ,maar wordt er in belgie niet door burgers vuurwerk afgestoken danquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
op het Militair Domein van Brasschaat wordt er elk jaar een gigantisch vuurwerk afgestoken.
volgens mij door de soldaten, er wordt nog steeds geschoten hahaha
tuurlijk wordt er ander vuurwerk afgestoken maar ik woon redelijk dicht bij het Militair domein en dat vuurwerk zie je tot bij onsquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:47 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Ok op 31 december dus ,maar wordt er in belgie niet door burgers vuurwerk afgestoken dan
eind van het jaar?? of gaat iedereen kijken bij een evenement.
ok dat is handig, maar ik vindt het nog steeds leuk om zelf wat af te steken, ik blijf gewoon een klein kind wat dat betreft, maare heb je nog een leuk gerecht voor oudjaars avond, (ik zie dat je iets met koken hebt)quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
tuurlijk wordt er ander vuurwerk afgestoken maar ik woon redelijk dicht bij het Militair domein en dat vuurwerk zie je tot bij ons
Wat dat koken betreft.. ik hou het lekker bij oliebollen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:03 schreef awesomedude het volgende:
[..]
ok dat is handig, maar ik vindt het nog steeds leuk om zelf wat af te steken, ik blijf gewoon een klein kind wat dat betreft, maare heb je nog een leuk gerecht voor oudjaars avond, (ik zie dat je iets met koken hebt)
aperitiefhapjes en waarschijnlijk m'n overheerlijke groentenschotel in de wokquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:03 schreef awesomedude het volgende:
[..]
ok dat is handig, maar ik vindt het nog steeds leuk om zelf wat af te steken, ik blijf gewoon een klein kind wat dat betreft, maare heb je nog een leuk gerecht voor oudjaars avond, (ik zie dat je iets met koken hebt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |