Mijn directe buurman is agent, en als je maar 1 pijltje af steekt hangt die al uit het raamquote:Op zondag 30 december 2007 21:36 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ze zijn hier al 4 dagen volop bezig, nog geen poltitie gezien.
Zojuist containerbrand, komen ze even langsrijden en gaan ze weer door.
Daar ben je lekker klaar mee danquote:Op zondag 30 december 2007 21:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mijn directe buurman is agent, en als je maar 1 pijltje af steekt hangt die al uit het raam
hier was het een ondergrondse papier container.. .. net gekeken..quote:Op zondag 30 december 2007 21:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als er niets in de buurt staat wat brandbaar is, hoeft er ook geen brandweer bij te komen. Als voorbeeldje zo'n containerbrand: Is de container gewoon van ijzer, dan fikt het vuil gewoon op en is er verder geen probleem.
Klopt, ik heb paar pakjes Aftershock, iets mindere knal maar een mooier boeket.quote:Op zondag 30 december 2007 21:54 schreef MeneerMuis het volgende:
Paar gasten net van die Thunder Kings? aan het afsteken.
Ik weet pas sinds dit jaar dat je die gewoon in NL kan kopen, maar wist niet dat die dingen zo hard knallen![]()
Lijken net zachte nitraten
Ik had dat vorig jaar met één sierpot ergens begin decemberquote:Op zondag 30 december 2007 21:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Whehe hier paar buren naast me zitten al de hele tijd potten af te schieten
Zie je dus echt gewoon een kwartier lang lichtflitsen omhoog schieten uit hun achtertuin, kan de politie toch zo zien waar het is of..?
Die knallen dreunen ook zo hard door johquote:Op zondag 30 december 2007 21:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Klopt, ik heb paar pakjes Aftershock, iets mindere knal maar een mooier boeket.
Maar dat is al een paar jaar het favoriete legale vuurwerk van velen denk ik
Hier in Zwolle werd is er ook al een (bouw)container in vlammen opgegaan.quote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hier was het een ondergrondse papier container.. .. net gekeken..
niet afgesloten.. dus dan zullen de andere in het dorp het ook niet zijn..
* Ou-Tannu wacht op de volgende PRIO 2 Containerbrand!
Leuke dingen hé, heb zelf Aftershocks (ietsje zachter maar wel meer effectquote:Op zondag 30 december 2007 21:54 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik weet pas sinds dit jaar dat je die gewoon in NL kan kopen, maar wist niet dat die dingen zo hard knallen![]()
Had zelf ook de Thunderkings besteld (volgens mij de hardste) maar kreeg Atershocks, had nog 1 thunderking liggen, knal is te verwaarlozen maar het effectquote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Hier in Zwolle werd is er ook al een (bouw)container in vlammen opgegaan.
[..]
Leuke dingen hé, heb zelf Aftershocks (ietsje zachter maar wel meer effect) en stak er gisteren eentje af riep zo'n vrouw: "asociale!
".
Ik dacht ik check het even.quote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef snorfiets het volgende:
wat denk je van die mortieren die daar liggen?
Ik kan het nog mooier vertellen, mijn overbuurman is ook politieagent en diequote:Op zondag 30 december 2007 21:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mijn directe buurman is agent, en als je maar 1 pijltje af steekt hangt die al uit het raam
Hahahah ja ik heb ze ook pas afgelopen jaar ontdekt, en dit jaar gelijk maar 7 pakjes gehaald.quote:Op zondag 30 december 2007 21:54 schreef MeneerMuis het volgende:
shells schiet jequote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef snorfiets het volgende:
wat denk je van die mortieren die daar liggen?
lol, waar in zwolle?quote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Hier in Zwolle werd is er ook al een (bouw)container in vlammen opgegaan.
[..]
Das waar ook.quote:Op zondag 30 december 2007 22:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
shells schiet je![]()
mortieren schiet je uit![]()
vaak gemaakte fout![]()
Lol hier staat een melding dat iemand met vuurwerk een duin/bos in de fik heeft gezetquote:Op zondag 30 december 2007 23:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
moet je nu voor de lol eens op de P2000 kijken.. je verbaast je over de hoeveelheden Prio 2 containerbrand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |