quote:Op zondag 30 december 2007 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
Moeke en vriend zijn vandaag vuurwerk in Duitsland gaan halen (legale troep), wat een zooi is dat zeg.
Filmpje: http://fok.phserver.net/strontvuurwerk.wmv
He..... Ik ken wel een aansteker of zo'n gasaansteker/windaansteker... Maar laserquote:Op zondag 30 december 2007 03:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Om die pijl mee aan te steken misschien? Het is toch echt geen aansteker dat ik onder de lont hou
lolquote:Op zondag 30 december 2007 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
Moeke en vriend zijn vandaag vuurwerk in Duitsland gaan halen (legale troep), wat een zooi is dat zeg.
Filmpje: http://fok.phserver.net/strontvuurwerk.wmv
Zeker geinigquote:Op zondag 30 december 2007 14:47 schreef Qunix het volgende:
Veronica zendt trouwens wat tofs uit!
Vanaf 20.00 ieder uur een update vanuit een wereldstad met groots vuurwerk!
De programmering
20.00 uur LIVE Update Nieuwjaarsnacht Rotterdam & Sydney. Veronica schakelt over naar Rotterdam voor een live update van de voorbereidingen op het nieuwjaarsnachtfeest en blikt terug op het aanbreken van 2008 in Sydney.
20.05 uur Seinfeld
20.30 uur Friends (The One With Phoebe’s Dad)
21.00 uur LIVE Update Nieuwjaarsnacht Rotterdam & Tokyo. Veronica schakelt over naar Rotterdam voor een live update van de start van het nieuwjaarsnachtfeest met DJ Erick E en blikt terug op het aanbreken van 2008 in Tokyo.
21.05 uur Friends (The One Where Rachel Quits en The One With The Girl From Poughkeepsie)
22.00 uur LIVE Update Nieuwjaarsnacht Rotterdam & Moskou. Veronica schakelt over naar Rotterdam voor een live update van het nieuwjaarsnachtfeest en is aanwezig bij het aanbreken van 2008 in Moskou.
22.05 uur Friends (The One Without The Routine & The One With The Holiday Armadillo)
23.00 uur LIVE Update Nieuwjaarsnacht Rotterdam & Istanbul. Veronica schakelt over naar Rotterdam Jongerenstad voor een live update van het nieuwjaarsnachtfeest en is aanwezig bij het aanbreken van 2008 in Istanbul.
23.05 uur Friends (The One With The Creepy Holiday Card)
23.40 uur Veronica presenteert LIVE: Oud & Nieuw in Rotterdam. Veronica schakelt rechtstreeks over naar Rotterdam waar DJ Roog het publiek opzweept voor het aftellen naar 2008. Om middernacht volgt de klok en het nationaal vuurwerk en opent Kane het nieuwe jaar met een optreden.
01.00 uur Veronica presenteert LIVE Oud & Nieuw in Rotterdam & Londen. Als afsluiter van de Oudejaarsavond schakelt Veronica over naar Londen voor het aanbreken van 2008.
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=5183&rubrieknaam=
Mag verplicht niet, maar hier in Den Haag is de 10-tonner open iig.quote:Op zondag 30 december 2007 15:25 schreef B_ernd het volgende:
Wordt er vandaag eigenlijk wel of geen vuurwerk verkocht
Geen, daarom werd er al vanaf vrijdag verkocht.quote:Op zondag 30 december 2007 15:25 schreef B_ernd het volgende:
Wordt er vandaag eigenlijk wel of geen vuurwerk verkocht
okee, dan ga ik straks toch maar weer even kijken bij de vuurwerkzaakquote:Op zondag 30 december 2007 15:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mag verplicht niet, maar hier in Den Haag is de 10-tonner open iig.
Volgens mj zijn ze daar wel gewoon open, iig in Baarle-Hertog,quote:Op zondag 30 december 2007 15:31 schreef sararaats het volgende:
en in België?
ben m'n knallers vergeten te kopen. heb besloten om toch wat af te steken
In België ook vandaag vuurwerkverkoop (bij de Zena in Baarle en Alpeco in Kapellen tenminste).quote:Op zondag 30 december 2007 15:31 schreef sararaats het volgende:
en in België?
ben m'n knallers vergeten te kopen. heb besloten om toch wat af te steken
Moest je 16 of 18 zijn?quote:Op zondag 30 december 2007 15:37 schreef sararaats het volgende:
Knalgoed Vuurwerk in Hoogstraten is dichterbij maar toch bedankt voor de posts
die zijn in elk geval wel open morgen (tot 17u)
ik zal voor de zekerheid m'n ID meepakken want ze kunnen me wel eens jonger schatten dan ik ben
om grote knallers te kopen wel denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |