Ik ben dus uiteindelijk in Den Bosch geweestquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:12 schreef OA het volgende:
Welke stad is leuk om te winkelen?
Wat valt af: Rotterdam, Amsterdam, Maastricht, Groningen. Ik wil wel eens ergens anders heen dus...
nou hehquote:
Leuk, verjaardagen zo rond de feestdagenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:22 schreef buzzer het volgende:
Godsamme zeg een cadeautje kopen voor de jongste haar verjaardag. Sint en de Kerstman hebben dusdanig huisgehouden bij BArt Smit, dat ik dus helemaal naar Alkmaar moest waar ze het gevraagde bij godsgratie nog hadden liggen.
dat zijn nou van die dingen in het leven die je niet zelf in de hand hebt..quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Leuk, verjaardagen zo rond de feestdagen
Eigenlijk heb je dat juist wel in de hand... de duur van de zwangerschap is in principe niet bijzonder variabelquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat zijn nou van die dingen in het leven die je niet zelf in de hand hebt..
Ze is geboren tijdens de finale van BB1 ...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:22 schreef buzzer het volgende:
Godsamme zeg een cadeautje kopen voor de jongste haar verjaardag. Sint en de Kerstman hebben dusdanig huisgehouden bij BArt Smit, dat ik dus helemaal naar Alkmaar moest waar ze het gevraagde bij godsgratie nog hadden liggen.
nou wanneer je als man en vrouw, 9 maanden daarvoor met elkaar naar bed gaat en sex hebt dan kan het genuren dat de vrouw zwanger raaktquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
maar ik voel met je mee.
ik heb twee vrienden, die hebben allebei twee kinderen, Van de een is de oudste en van de ander de jongste jarig op 1 januari. Hoe krijg je het voor elkaar
tja, maar op de dag af weet je nooit zeker.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou wanneer je als man en vrouw, 9 maanden daarvoor met elkaar naar bed gaat en sex hebt dan kan het genuren dat de vrouw zwanger raakt
naar het schijnt
hehe ik was precies op tijdquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja, maar op de dag af weet je nooit zeker.
Dus jij plant precies de momenten in het jaar waarop jij een OAdinquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:48 schreef OA het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je dat juist wel in de hand... de duur van de zwangerschap is in principe niet bijzonder variabel
Tja, bij Muck thuis hebben ze 3 verjaardagen in de periode van 25-12 t/m 2-1quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
maar ik voel met je mee.
ik heb twee vrienden, die hebben allebei twee kinderen, Van de een is de oudste en van de ander de jongste jarig op 1 januari. Hoe krijg je het voor elkaar
Laterrrrquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:45 schreef MPG het volgende:
Anyway, I'm off
Verjaardag vieren van een vriend van me.
Op naar de koffie en de vlaai![]()
![]()
Wij hebben nu geen kinderwens, dus nee...quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus jij plant precies de momenten in het jaar waarop jij een OAdin![]()
![]()
?
goede muziek is voor idereenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
Johnny Cash?
Hoe oud zijn jullie?
Surf zegt me trouwens niks.
Ooit Pulp Fiction gezien?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
Johnny Cash?
Hoe oud zijn jullie?
Surf zegt me trouwens niks.
Dan ga ik meer voor surf.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ooit Pulp Fiction gezien?
juist die muziek, da's surf.
En Johnny Cash z'n muziek is niet aan leeftijd gebonden
Een film? Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:39 schreef Ladylike het volgende:
Film van Johnny Cash gezien?
Ik welwas toppie
Goedeavond trouwens![]()
Als je het echte levensverhaal van johnny cash kent valt ie best wel tegenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:39 schreef Ladylike het volgende:
Film van Johnny Cash gezien?
Ik welwas toppie
Goedeavond trouwens![]()
Komt het niet overeen met de film?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Als je het echte levensverhaal van johnny cash kent valt ie best wel tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |