Gezellie met je vriendenquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:59 schreef PeZu het volgende:
koffie op, collega's weg en pezu moet nog even door
ik ben bijna klaarquote:
* Het_hupt geeft PeZu ff hendig de tissues aanquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt geeft PeZu ff hendig de tissues aan
je hebt zelf issuesquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt geeft PeZu ff hendig de tissues aan
haarlemquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:12 schreef OA het volgende:
Welke stad is leuk om te winkelen?
Wat valt af: Rotterdam, Amsterdam, Maastricht, Groningen. Ik wil wel eens ergens anders heen dus...
Utrecht?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:12 schreef OA het volgende:
Wat valt af: Rotterdam, Amsterdam, Maastricht, Groningen. Ik wil wel eens ergens anders heen dus...
Düsseldorf, Köln, Roermond, Nijmegen, Arnhemquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:12 schreef OA het volgende:
Arnhem? mwoah....quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Düsseldorf, Köln, Roermond, Nijmegen, Arnhem
* Het_hupt krijgt ineens een afkeer van koffiequote:Op vrijdag 28 december 2007 18:29 schreef DaMart het volgende:
Ik bied een kop koffie voor de eerste die even mijn afwas komt wegwerken... wie wil?
Ik ben zelf niet voor niets al jaren geleden gestopt met koffiedrinkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt krijgt ineens een afkeer van koffie
rofl, ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik benzelf niet voor niets al jaren geleden gestopt met koffiedrinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |