lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, dacht: kom ook eens kletsen
Met chocolade![]()
Met chocolade is altijd goed.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, dacht: kom ook eens kletsen
Met chocolade![]()
Hey lieve BrandX.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:07 schreef BrandX het volgende:
[..]bengeltje!
[..]
met chocola er op zie ik!
en zo is nu, dus ben een uurtje of zo wegquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:12 schreef BrandX het volgende:
Anyways, ik meld me zo even af, ik moet een artikel schrijven maar krijg niets fatsoenlijks op papier... en morgen moet het gepubliceerd worden dus moet nu echt ff bikkelen
sjopse.quote:
Nu al?quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:20 schreef Ladylike het volgende:
Mn kleine wil van mn koffie drinken .. hijs al net zo verslaafd als zn mammie
Jij speelt ook niet graag mee he.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:21 schreef master_X het volgende:
[..]
nee wel zelf op google opgezocht
al vanaf dat ie het geproeft heeftquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
Nu al?
Mijn jongens vinden het niks, net als bier.(gelukkig.
)
sorry denk ben gewoon eerlijkquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij speelt ook niet graag mee he.
in beging luste ik alleen met veel melk en suiker ze noemde het ook kinder koffiequote:Op zaterdag 29 december 2007 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
al vanaf dat ie het geproeft heeft
lust het zelfs zonder suiker
ik doe wel eens wat koffie in zn melkquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:27 schreef master_X het volgende:
[..]
in beging luste ik alleen met veel melk en suiker ze noemde het ook kinder koffie
ja ind is net een ander smaakje beetje afwisselingquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik doe wel eens wat koffie in zn melk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |