ja di wil ik. Maar als ik de recovery software gebruik gebeurt er weinig. De pc zegt dan dat hij opnieuw opstart en dan opnieuw gaat installeren. Opstarten doet hij, maar dan gaat hij niet installeren.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:13 schreef WallOfStars het volgende:
gokje.....
niet....
Je Acer heeft een recovery partitie, die moet je aanspreken en dan kun je em terug zetten naar "zoals ie uit de doos kwam"
Vraag is wil je dat
ik denk ook dat ik dit ga doen. Ik heb een xp home OEM gedownload.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:44 schreef fransbreda het volgende:
Ik zou een xp oem downloaden en met je licentie een nieuwe install doen.
Ja, als je een nieuwe instalatie uitvoert kun je vervolgens ook de verborgen partitie tervoorschijn halen, maar je hebt eigelijk niks aan die partitie. Dus die zou je dan net zo goed bij de instalatie kunnen verwijderen (daar zie je hem ook). Maar eenmaal verwijderd kun je die partitie niet meer terug krijgen, tenzij je een paar mooie recvery cd's hebt (meestal te krijgen via technische dienst oid).quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:44 schreef anconakip het volgende:
kan ik eventueel op de "verborgen" recovery partitie komen?
ok let dan ook op SP1 of 2 en taal van je orginele Windows sleutel,quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:47 schreef anconakip het volgende:
[..]
ik denk ook dat ik dit ga doen. Ik heb een xp home OEM gedownload.
nee sorry,quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:22 schreef fransbreda het volgende:
Home NL is idd wel lastig te vinden hoor, heb er zelf paar maanden geleden nog moeite voor gedaan.
Heb je de engelse versie toevallig?
check je PMquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:19 schreef anconakip het volgende:
Ik heb een acer laptop met voorgeinstalleerde Win XP HOme erop. Nu wil ik graag een totale reinstall doen.
Kan ik dit ook doen met een Windows XP cd die ik thuis heb liggen van een andere computer en dan de produktcode invullen van de laptop (staat onderaan de laptop op sticker)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |