het meisje maakte zich tijdens deze sexpartij erg druk over wie het allemaal te zien zou krijgen... haar ouders keken ook...quote:
Dat nog net niet, maar de koffie smaakt nu wel ff anders....quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
je bakkie koffie van schrik omgegooid......
sorry sorry sorry......ik begin tegenwoordig altijd bij de laatste pagina van de COS...maar het is nu wel de moeite waard, om wat eerdere COSsen door te graven..?!quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan kom jij pas heeeeeeel laat in de bewoonde wereld .......
quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar de koffie smaakt nu wel ff anders....
Zal Palma ze gewoon om 9 uur komen wekken??quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:42 schreef Shayndel het volgende:
Zou straks wel leuk worden als amanda merkt dat micky tegen haar kast heeft aangezeikt.
Ik hoop het. Kan zij ook nog ff mooi gaan zeuren over de broeierige stank overlast ervan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal Palma ze gewoon om 9 uur komen wekken??
Waarschijnlijk merkt ze het niet eens. Haar kleren liggen sowieso te beschimmelen in d'r kast.quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:52 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik hoop het. Kan zij ook nog ff mooi gaan zeuren over de broeierige stank overlast ervan.![]()
Ik ben echt benieuwt. Zou het ook door een kiertje in har kast gekomen zijn, zou haar kleding enorm stinken en wat gaat ze doen? Huilen, gillen, bleren, stampen.
OP tijd waar? Hier?quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:59 schreef Shayndel het volgende:
Ik ga nog ff snel douchen, onbijten, mijn tanden rossen. Hopelijke ben ik straks op tijd.
Het meisje naast Huub vertelde zojuist over die kast. Dus Huub weet het al.
Was die er ook dan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:21 schreef blomst het volgende:
Is Luc nog gebleven?
Moggequote:Op vrijdag 28 december 2007 08:38 schreef pullup het volgende:
WHAAAA die filmpjes
Ik ga maar even aan de koffie![]()
Morgen allemaal
Die GIFjes bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
MoggeWelk filmpje raad je aan, heb nog niets bekeken....ben nog aan het bijkomen van de OP..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |