Muah ik noem mezelf geen designerquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
kuler.adobe.com veel plezier. Is dat niet enorm kut als designer (als je dat bent tenminste) om kleurenblind te zijn?
Ik zou voor 3dmax gaan. Dit is het meest gebruikte progamma, of anders maya. 3d max is makkelijker om te leren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:41 schreef webbyplus het volgende:
Wat is nu zo'n beetje de beste tool om als beginner 3d te gaan maken?
En welke boeken kunnen daarbij aangeraden worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
ik vind wellington ook wel het bestequote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:04 schreef Wouser het volgende:
Meer mensen die hun professionele blik erover willen laten werpen?
Ziet er leuk uit. Zal vast al weg zijn, en ik ben benieuwd of je je geld daadwerkelijk krijgtquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:47 schreef mash_ het volgende:
ik kwam op maarkt plaats dit tegen Misschien leuke opdracht voor de mensen hier die van webdesign houdenIk post dit niet als reclame ofzo, dus is geen spam, zo wel dan moet een mod het maar even aanpassen
![]()
Gaat erom dat die meneer iemand zoekt die zijn website kan re style, hij doet zijn de codes. dus je hoeft alleen aar te ontwerpen
Naar dat laatste ben ik ook benieuwd aangezien ik het een beetje raar vind dat dit op marktplaatst geplaatst wordt. Via google zijn er zat mensen te vinden die zoiets maken. Volgens mij laat hij gewoon allemaal websites naar zich toesturen en verkoopt vervolgens dat ontwerp weer door ofzo...quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:44 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Zal vast al weg zijn, en ik ben benieuwd of je je geld daadwerkelijk krijgt
uhm ja zou kunnen, maar alleen aan een plaatje heeft hij nog weinig, hij heeft sowieso je psd nodig denk k, en anders gooi je er gewoon een watermerk door heen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:40 schreef Wouser het volgende:
[..]
Naar dat laatste ben ik ook benieuwd aangezien ik het een beetje raar vind dat dit op marktplaatst geplaatst wordt. Via google zijn er zat mensen te vinden die zoiets maken. Volgens mij laat hij gewoon allemaal websites naar zich toesturen en verkoopt vervolgens dat ontwerp weer door ofzo...
Die layout die die nu heeft ziet er toch prima uit eigenlijk:Squote:Op woensdag 16 januari 2008 13:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm ja zou kunnen, maar alleen aan een plaatje heeft hij nog weinig, hij heeft sowieso je psd nodig denk k, en anders gooi je er gewoon een watermerk door heen.
3D Studio Max en Vray als renderer.quote:Op maandag 21 januari 2008 03:20 schreef mash_ het volgende:
welk 3d progamma gebruik je?
http://www.vray-materials.de/ daar heb je mooie car mats. het begin ziet er al goed uitquote:Op maandag 21 januari 2008 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
3D Studio Max en Vray als renderer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |