O?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:15 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik doe moleculaire micro biologieheeft helemaal niks met design uit te maken
Ik gok Computer Media Design, of iets dergelijks.quote:
Communicatie & Multimedia Designquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik gok Computer Media Design, of iets dergelijks.
aah okquote:
Daar ben ik toch wel vrij snel mee gestoptquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
aah ok
ik doe multimedia vormgeven. Is alleen best saai... gaat allemaal superlangzaam. maar ga hiernas nog hbo doen
Kan ik begrijpen ja. Maarja ik leer thuis gewoon zelf verder aan 3d. omdat ik dat leuk vind om te leren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar ben ik toch wel vrij snel mee gestopt
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hey lol, da's zo ongeveer de hele CMD boekenlijst.
mja nee, het kan wel. maar dan word het wel stuk minder mooiquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:11 schreef eer-ik het volgende:
Hoe bedoel je 3d?
Dit kan je toch ook gewoon in PS doen?
Oh, okquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
mja nee, het kan wel. maar dan word het wel stuk minder mooi
Zou kunnen, in 3d heb je ook bevel, en dat is hier ook gebruikt. alleen emboss niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ok
Het leek me namelijk op bevel and emboss gewoon
Okquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, in 3d heb je ook bevel, en dat is hier ook gebruikt. alleen emboss niet.
Het zou misschien ook wel is ps gemaakt kunnen worden. mij zou het alleen niet lukken
[mierenneukmodus]Japanners gebruiken de Chinese karakters en noemen ze Kanji, maar het komt van het Chinese Hanzi.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:06 schreef mash_ het volgende:
iemand op DA had in japanse Chinese tekens love and hate geschilderd
ik vond dit wel mooi dus heb het gemaakt in 3d
[ afbeelding ]
Heel simpel.
bevel + drop shadow, 5 min photoshop 'werk'quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:06 schreef mash_ het volgende:
iemand op DA had in japanse tekens love and hate geschilderd
ik vond dit wel mooi dus heb het gemaakt in 3d
[ afbeelding ]
Heel simpel.
Wat zeik jij nou weer, het is toch eigen design? heb het toch zelf gemaakt. dus zeik niet. want het is niet gejat. Ik had gewoon een voorbeeld nodig van die tekens, want hoe de fuck moet ik die uit me hoofdweten?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:54 schreef dnzl het volgende:
_mash volgens mij gaat hier om je eigen design en staat er in de topictiel iets met 'Creativity'. Dat jij telkens dingen jat, namaakt of overtrekt heeft daar niks mee te maken. Dus zet die nutteloze zooi lekker op je websiteje maar misbruik mijn tijd niet door het hier te posten
word het toch echt niet zo, en met 3d is het ook 5min werk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
bevel + drop shadow, 5 min photoshop 'werk'
hoezo? het is toch design.. je hoeft toch niet overal heel lang aan te werken voor dat je het mag posten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
post het dan niet
Leren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat zeik jij nou weer, het is toch eigen design? heb het toch zelf gemaakt. dus zeik niet. want het is niet gejat. Ik had gewoon een voorbeeld nodig van die tekens, want hoe de fuck moet ik die uit me hoofdweten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |