quote:Op zondag 9 maart 2008 20:12 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
tnx voor je reactie
ik zit naar m'n scherm te staren, maar die witte pixel zie ik echt niet..
Omg, jij hebt te goede ogenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Enige wat ik zo kan bedenken is dat ik het mooier zou vinden als de header gecentreerd zou staan.
en er zit nog een witte pixel linksonderin, bij die ronding.![]()
wereldbol ziet er netjes uit. Zou voor de vlam iets van een stockphoto pakken en daar het vuur van gebruiken. Ziet er dan net iets echter uit.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:00 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]
In de trend van global warming. Had heel lang niet echt gefotoshopt. Dus hier is het resultaat. Graag aan te merken wat beter kan!
als je nou eens je woonkamer namaakt. Dat zou pas cool zijnquote:
je kan ook gewoon zeggen als je die woon kamer op me site gezien hebtquote:Op maandag 24 maart 2008 11:59 schreef Sjibble het volgende:
[..]
als je nou eens je woonkamer namaakt. Dat zou pas cool zijn
Waar vind ik die stockphoto's behalve op google images?quote:Op maandag 24 maart 2008 10:01 schreef Pat-man het volgende:
[..]
wereldbol ziet er netjes uit. Zou voor de vlam iets van een stockphoto pakken en daar het vuur van gebruiken. Ziet er dan net iets echter uit.
Verder een leuk idee!
Mooie schilderijtjes... al denk ik dat deze met de hand gemaakt zijn, en niet met de computer, waar dit topic voor bedoeld is (het staat in DIG)?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:59 schreef purmernoord het volgende:
[ afbeelding ],
schilderij noordeinde volendam
en [ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
je kan ook gewoon zeggen als je die woon kamer op me site gezien hebtmaar is trouwens niet mijn eigen woon kamer maar 1tje die ik zelf verzonnen hebt. en hij is nog niet klaar maar tot nu toe:
[ afbeelding ]
Ziet er vet uit!quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:53 schreef Mr_Moon het volgende:
kick...
[ afbeelding ]
Tools: Illustrator CS3
Die site is super tof, maar ik vind die tabkleur rood net iets te rood.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:56 schreef ruffian het volgende:
Wat deviant dingetjes:
[ afbeelding ]
leuk wallpapertje voor de redactrices van mijngarderobe
[ afbeelding ]
Ziet er tof uit. Ik zou alleen de drop shadow van die touwtjes minder dik doen. Ik ben zelf geen fan van serif fonts, maar je hebt het prima gebruikt. Die schaduw linksonderin van het 'hoofd'papier is een beetje wazig vind ik.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:04 schreef lobzorenzo het volgende:
De kleuren zijn logisch. Maar groen staat nou eenmaal niet zo mooi in combinatie met zwart-grijs. Vind ik dan...
Google Ads ben ik sowieso een tegenstander van, maar áls het dan moet, maak de achtergrond ervan dan gelijk aan de achtergrond van je website. De header ziet er wel goed uit. Maar de footer mis ik nog
Maar het is ook een mockup he? Post je je verbeteringen?
Hier is een blog waar ik nu mee bezig ben:
[ afbeelding ]
Kan ik nog wat verbeteren volgens jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |