hij had beter over het bed naast hem kunnen pissenquote:Op vrijdag 28 december 2007 04:03 schreef noucky het volgende:
[..]
Zijn hond is naar Amsterdam meegenomen, maar goed ook, anders had hij de hond ondergepist.
Waren briljante streams vanavond. Legendarischquote:Op vrijdag 28 december 2007 04:03 schreef noucky het volgende:
[..]
Zijn hond is naar Amsterdam meegenomen, maar goed ook, anders had hij de hond ondergepist.
thanx disana....quote:Op vrijdag 28 december 2007 04:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar het zal toch wel niet?
Welterusten, F04 en HiDiHo en BSOL.
Met de twee rechter knopjes kun je de stream snel vooruitspoelen, dan zie je het vanzelf .......quote:
Nicolaas zou zeggen : "En de beelden waren niet wel mooi"quote:Op vrijdag 28 december 2007 04:05 schreef Py het volgende:
[..]
Waren briljante streams vanavond. Legendarisch
Ik nog vreemder als ze nog wakker zijn!quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik blijf deze situaties, neuken in een kamer vol anderen die liggen te slapen, nogal vreemd vinden
Ja, natuurlijk ligt Mikey daar uitgeteld![]()
Dat gaat zeker anders smaken als spermaquote:Op vrijdag 28 december 2007 04:04 schreef Carlaa het volgende:
[..]
hij had beter over het bed naast hem kunnen pissen
was dat maar waar...quote:Op vrijdag 28 december 2007 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met de twee rechter knopjes kun je de stream snel vooruitspoelen, dan zie je het vanzelf .......
ok thanxquote:Op vrijdag 28 december 2007 04:08 schreef Carlaa het volgende:
Lieke vertelde eerder aan Quinten dat ze gewoon om 9 uur op moesten
Werkelijk legendarischquote:Op vrijdag 28 december 2007 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nicolaas zou zeggen : "En de beelden waren niet wel mooi"
Waarom, ik denk dat ze heel Den Bosch al heeft afgewerkt, ze zullen d'r allemaal wel kennen daar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 04:11 schreef noucky het volgende:
Die Bossche bol kan morgen ook wel gaan verhuizen.
Wat heeft je vader ermee te makenquote:Op vrijdag 28 december 2007 04:12 schreef Carlaa het volgende:
Nou.. nog even voor pappa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 04:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat heeft je vader ermee te maken
Dat vermoeden heb ik nou ook. Haar broer is er dan vast ook geen onbekendequote:Op vrijdag 28 december 2007 04:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom, ik denk dat ze heel Den Bosch al heeft afgewerkt, ze zullen d'r allemaal wel kennen daar.
Hee psssst niet verder vertellen hoor, maar dat direct douchen na de sex is meestal alleen maar een actie van de dames van plezier, bij gewone stelletjes gebeurt het wel vaker dat ze in elkaars armen en rozig (en plakkerig) in slaap vallenquote:Op vrijdag 28 december 2007 04:14 schreef noucky het volgende:
Iedereen gaat afgelebberd zonder douchen in bed liggen, Selene die niemand heeft gehad ging zich wel douchen.
Wat heeft haar broer ermee te maken?quote:Op vrijdag 28 december 2007 04:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik nou ook. Haar broer is er dan vast ook geen onbekende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |