Oh yesquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
Wat leuk, dat er ook een meisje voor Jaap is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die vrouw is zwakzinnig!quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Wat een ouwebep dat vrouwke bij Jaap.
Ik vind het zo goed om jullie te ontmoeten, je weet niet wat dat met mij als persoon doet.![]()
Jaap neemt haar in de zeik, zoals alleen Jaap dat kan.
Afgaande op moeders van Brian, Nadia en Amanda vrees is dat er tegenwoordig veel moeders zijn die het allemaal geen fuck uitmaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zolang Huub in die Kooi zit en er komen snollen hoeren en sletten in die Kooi is het daar sodom en Gomorra, dat moet iedereen nu wel gewend zijn toch![]()
Waarom staat iedereen steeds op z'n achterste benen, kan me hooguit voorstellen als het je dochter is die je daar ziet kloten.
Is het niet schitterend?quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:53 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een ongekend goedkope prietpraat van Jaap.![]()
![]()
![]()
Ja, vooral dat van dat vonkje dat uit Jaaps hart is gesprongen, en bij andere mensen heeft hij dat niet.quote:
Dat moet hij trouwens wel even overwogen hebben, Jaap kennendequote:Op vrijdag 28 december 2007 02:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die vrouw is zwakzinnig!
En ze blijft maar door zeiken over die Bossche bollen die ze mee heeft genomen. Als ze er nog een keer over begit dat ze het zo geweldig van zichzelf vindt dat ze ze heeft meegenomen dan hoop ik dat Jaap ze in d'r haar gaat smeren!
Hij had haar iets beloofd zei hij.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:55 schreef noekje het volgende:
Maar waarom ging Huub dat bed uit en noemde hij de boze buurvrouw?
Volgens mij moesten ze even opruimen, glas van de grond afhalenquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:55 schreef noekje het volgende:
Selene (volgens mij) riep dat Huub t wel veilig moest doen, en toen zei Huub dat hij dat de boze buurvrouw had beloofd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:55 schreef noekje het volgende:
en al 25 keer gezegd: "kut dak mn wiet in de auto heb liggen!"quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die vrouw is zwakzinnig!
En ze blijft maar door zeiken over die Bossche bollen die ze mee heeft genomen. Als ze er nog een keer over begit dat ze het zo geweldig van zichzelf vindt dat ze ze heeft meegenomen dan hoop ik dat Jaap ze in d'r haar gaat smeren!
Denk dat ze toch wel bang zijn dat die snollen het MRSA-bacterie daar verspreidenquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:53 schreef Sug4r het volgende:
Zag ik nou een schoonmaker in de slaapkamer?
Nieuwe strategie? Als ie af en toe met Deborah van bil gaat, dan mag hij ook vakantie gaan vieren?quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:56 schreef Kevv het volgende:
Hij had haar iets beloofd zei hij.
Ik zag iemand vegen en net weer met een grote vuilniszak.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat ze toch wel bang zijn dat die snollen het MRSA-bacterie daar verspreiden
Hij past zijn niveau erg goed aan, aan het iq van Chantal.quote:
"Maar waarom ik? " ze voelt zich nog speciaal ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
OMG gaat Huup die snol nou het gevoel geven dat ze speciaal is omdat hij haar heeft verkozen boven die 20 anderen die er waren?![]()
Heldere en prettige manier van communicerenquote:Op vrijdag 28 december 2007 03:01 schreef Py het volgende:
Huub: Ik wil je vannacht nog neuken.
Zij: Ok, kom maar mee, we gaan naar boven
quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij past zijn niveau erg goed aan, aan het iq van Chantal.
Wapens en drugs kunnen onze gezondheid schaden, en het is ook niet leuk voor de chronisch zieke mensen die streams kijken.
Ze moet zich vereerd voelen dat hij haar heeft gekozen... dus....quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
OMG gaat Huup die snol nou het gevoel geven dat ze speciaal is omdat hij haar heeft verkozen boven die 20 anderen die er waren?![]()
Pff nou weet je nog een keer iemand van de Cos die die gasten achterna ging reizen naar dat restaurant in -ik dacht- Rotterdam?quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:02 schreef riri het volgende:
Jaap akteert als een gek....met dit praten met haar laat ie zien hoe mediageil ze is.....
Reza nog watquote:Op vrijdag 28 december 2007 03:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Pff nou weet je nog een keer iemand van de Cos die die gasten achterna ging reizen naar dat restaurant in -ik dacht- Rotterdam?
Maar aan de andere kant....wat zou televisie saai zijn zonder mediageile mensen...zit je naar zo'n zwart scherm te kijken
quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
OMG Mike is dus NIET meer iemand met klasse![]()
Hij heeft me diep teleurgesteld.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mikey moet pissen maar beseft niet meer dat daar een wc voor is ...... Of hij is gewoon gewend om overboord te pissen
[ afbeelding ]
Ja, en Huub gunt het Jaap weer totaal niet, de hebbert wil ze beiden......hij moet snel even Cora aanhalen....quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:08 schreef lorence1 het volgende:
huub fluisterd tegen jaap: als beide meisjes bij mij komen liggen neuk ik ze alle 2
jaap: lukt niet anders had ik je het wel gegunt.
Inderdaad....volgens mij heeft niemand hem een beetje in de gaten gehouden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat is het natuurlijk!
Nou....vind het toch niet tof dat ze hem niet wat meer tegen zichzelf hebben beschermd
Echt wel dat ze elkaar gaan gebruikenquote:Op vrijdag 28 december 2007 03:10 schreef SiRojK het volgende:
Als ik dat meisje zo zie gaat die vanavond geen sex (meer) hebben met Huub.. Ze draait steeds van hem weg
Je kunt veel zeggen van die rat maar als hij iemand ziet die bezopen is komt ie altijd aan rennen met water alsof je daar ter plekke nuchter van wordtquote:Op vrijdag 28 december 2007 03:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian vult hem meteen weer bij, zodat Mikey straks weer moet pissen
[ afbeelding ]
Hij zal zo nu en dan ook wel bij het HvO komen en wie weet ook wel bij de biebquote:Op vrijdag 28 december 2007 03:14 schreef Carlaa het volgende:
nou ja, op straat hebben ze geen internet, dus hij gaat die beelden zelf niet zien
Dat hangt helemaal van de reacties van z'n omgeving af. Schaamte dusquote:Op vrijdag 28 december 2007 03:13 schreef Carlaa het volgende:
wat zal Mikey zich schamen morgen....
Tja en dan snap ik dus niet dat zulke kroegsnollen zich niet gewoon meteen prostitueren worden ze er financieel tenminste nog wat wijzer vanquote:Op vrijdag 28 december 2007 03:17 schreef agter het volgende:
stelletje groupies zijn het...
Jaap wil alleen met haar knuffelen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:18 schreef Carlaa het volgende:
Japie nu ook aan het sexen op stream 1????
Soms rent hij met water, maar soms sleurt hij het slachtoffer (=Amanda) naar het water toe (=de douche)quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen van die rat maar als hij iemand ziet die bezopen is komt ie altijd aan rennen met water alsof je daar ter plekke nuchter van wordt
quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jaap wil alleen met haar knuffelen.
Penetreren kan ie niet met die uit de kluiten gewassen clitoris van hem.
Jawel, Huub heeft de kast ook een keer te grazen genomen. De klimaat-kast (wijn) in de hal beneden .....quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
Mikey deed gewoon de Huub truuk. Die deed het al in de tuin en tegen de kast.
Komt ze nu mee... ze liet zich toch ook al in het volle licht even likken met de cameraploeg erbijquote:Op vrijdag 28 december 2007 03:20 schreef lorence1 het volgende:
meisje tegen huub: ik wil dat je voorzichtig doet, mijn ouders kijken dit ook
Die van Huub kan d'r bek ook al niet houdenquote:Op vrijdag 28 december 2007 03:21 schreef noekje het volgende:
Ze blijft maar praten!
"Je vond het wel leuk he, het feestje? Maar het is zo anders. blablabla"
Ja daar dacht ik ook gelijk aan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
Mikey deed gewoon de Huub truuk. Die deed het al in de tuin en tegen de kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |