Oh yesquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
Wat leuk, dat er ook een meisje voor Jaap is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die vrouw is zwakzinnig!quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
Wat een ouwebep dat vrouwke bij Jaap.
Ik vind het zo goed om jullie te ontmoeten, je weet niet wat dat met mij als persoon doet.![]()
Jaap neemt haar in de zeik, zoals alleen Jaap dat kan.
Afgaande op moeders van Brian, Nadia en Amanda vrees is dat er tegenwoordig veel moeders zijn die het allemaal geen fuck uitmaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zolang Huub in die Kooi zit en er komen snollen hoeren en sletten in die Kooi is het daar sodom en Gomorra, dat moet iedereen nu wel gewend zijn toch![]()
Waarom staat iedereen steeds op z'n achterste benen, kan me hooguit voorstellen als het je dochter is die je daar ziet kloten.
Is het niet schitterend?quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:53 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een ongekend goedkope prietpraat van Jaap.![]()
![]()
![]()
Ja, vooral dat van dat vonkje dat uit Jaaps hart is gesprongen, en bij andere mensen heeft hij dat niet.quote:
Dat moet hij trouwens wel even overwogen hebben, Jaap kennendequote:Op vrijdag 28 december 2007 02:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die vrouw is zwakzinnig!
En ze blijft maar door zeiken over die Bossche bollen die ze mee heeft genomen. Als ze er nog een keer over begit dat ze het zo geweldig van zichzelf vindt dat ze ze heeft meegenomen dan hoop ik dat Jaap ze in d'r haar gaat smeren!
Hij had haar iets beloofd zei hij.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:55 schreef noekje het volgende:
Maar waarom ging Huub dat bed uit en noemde hij de boze buurvrouw?
Volgens mij moesten ze even opruimen, glas van de grond afhalenquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:55 schreef noekje het volgende:
Selene (volgens mij) riep dat Huub t wel veilig moest doen, en toen zei Huub dat hij dat de boze buurvrouw had beloofd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:55 schreef noekje het volgende:
en al 25 keer gezegd: "kut dak mn wiet in de auto heb liggen!"quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die vrouw is zwakzinnig!
En ze blijft maar door zeiken over die Bossche bollen die ze mee heeft genomen. Als ze er nog een keer over begit dat ze het zo geweldig van zichzelf vindt dat ze ze heeft meegenomen dan hoop ik dat Jaap ze in d'r haar gaat smeren!
Denk dat ze toch wel bang zijn dat die snollen het MRSA-bacterie daar verspreidenquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:53 schreef Sug4r het volgende:
Zag ik nou een schoonmaker in de slaapkamer?
Nieuwe strategie? Als ie af en toe met Deborah van bil gaat, dan mag hij ook vakantie gaan vieren?quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:56 schreef Kevv het volgende:
Hij had haar iets beloofd zei hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |