huub was in het begin ook niet grof en smerig.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:16 schreef riri het volgende:
[..]
Dat waren niet de woorden van Quinten...van anderen in dat huis....
Ik vind deze twee nu al beter bij elkaar passen dan ze was met Huub....mijn gevoel zegt dat het echt een aardige jongen is...niet zo grof en smerig als Huub
Ik was ooit heel erg Huub fan, maar wat Huub er af en toe uit gooit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Daarom snap ik ook niet dat heel veel mensen dat blijkbaar gewoon naast zixh neer kunnne leggen en als het ware ontkennen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:16 schreef riri het volgende:
[..]
Dat waren niet de woorden van Quinten...van anderen in dat huis....
Ik vind deze twee nu al beter bij elkaar passen dan ze was met Huub....mijn gevoel zegt dat het echt een aardige jongen is...niet zo grof en smerig als Huub
Toch gek dat ze dan blijven liggen. Die meiden willen gewoon maar al te graag. Ik hoop dat Huub ze vanavond alle 2 kapot gaat neuken, dat is wat ze willen en dat kunnnen ze dan ook krijgen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:17 schreef noekje het volgende:
Het lijkt me zo ontnuchterend voor die meiskes. Eerst leek het nog wel geil, door muziek, veel mensen en lichten maar nu zie je alleen maar zooi, felle lampen aan, 170 kg staat je aan te kijken en je ligt bij Huub in bed.
Run!!
Dat siert haar en hem !quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:15 schreef neehe het volgende:
Lieke vindt het geen goed idee als hij blijft slapen.
hebben we toch nog iets tegen een kater gevonden!quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:17 schreef noekje het volgende:
Het lijkt me zo ontnuchterend voor die meiskes. Eerst leek het nog wel geil, door muziek, veel mensen en lichten maar nu zie je alleen maar zooi, felle lampen aan, 170 kg staat je aan te kijken en je ligt bij Huub in bed.
Run!!
Daar heb ik zo mijn twijfels over.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:17 schreef Frasier het volgende:
Gratis hoeren voor Huub vanavond. Scheelt de mensen van productie weer wat knaken.
Misschien wil niet iedereen voorbeeldig gedrag binnen de kooi zien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was ooit heel erg Huub fan, maar wat Huub er af en toe uit gooit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Daarom snap ik ook niet dat heel veel mensen dat blijkbaar gewoon naast zixh neer kunnne leggen en als het ware ontkennen.
Nee, snap ik want hij en zij zijn nu wel de perfecte match. Hij heeft een voorkeur voor oranje en zij voor hard blauw wat nooit flatteus is. Ding ding..we hebben een match!quote:
Als Lieke er uit ligt dan heb je een Brian-Amanda vs Huub-Jaap situatie. Jaap en Huub hebben al aangegeven dat spelen tegen Brian en Amanda niets uithaalt, dus zullen niets gaan doen. Brian en Amanda daarentegen doen al 8 maanden lang niets, en zelfs daar voor waren ze van Nathanael en Natasja afhangkelijk. Kortom, een HL - BA strijd zal er NOOIT komen. Dus in feite is Lieke de spil van de groep, als zij wegvalt zijn er geen verhaallijnen meer...quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:17 schreef tipsch het volgende:
Ik zie Lieke als de eeuwige stoorzender in alle lijntje dit zouden kunnen ontstaan van Huub en Jaap tegen Brian en Amanda.
Ik denk niet dat ze ingehuurd zijn. Gewoon een paar (media)geile sletten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn twijfels over.
is wel...was meteen al in het beginquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:17 schreef patist het volgende:
[..]
huub was in het begin ook niet grof en smerig.....
Dat hoop ik ook idd. Meisjes die zich zo laten misbruiken ...quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Toch gek dat ze dan blijven liggen. Die meiden willen gewoon maar al te graag. Ik hoop dat Huub ze vanavond alle 2 kapot gaat neuken, dat is wat ze willen en dat kunnnen ze dan ook krijgen.
Zal wel moeten. Als B&A al maanden niets hebben geleverd, zullen ze wel moeten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als Lieke er uit ligt dan heb je een Brian-Amanda vs Huub-Jaap situatie. Jaap en Huub hebben al aangegeven dat spelen tegen Brian en Amanda niets uithaalt, dus zullen niets gaan doen. Brian en Amanda daarentegen doen al 8 maanden lang niets, en zelfs daar voor waren ze van Nathanael en Natasja afhangkelijk. Kortom, een HL - BA strijd zal er NOOIT komen. Dus in feite is Lieke de spil van de groep, als zij wegvalt zijn er geen verhaallijnen meer...
Huub was in het begin een stotterend jochie dat niets was bij de rest van de mannen en alleen een beetje steun kreeg van Silvia.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:17 schreef patist het volgende:
[..]
Dat is idd een mooi meiske.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:20 schreef Guuskeee het volgende:
echt een plaatje dat meisje waar huub nu mee aan t tongworstelen is
Jij vind werkelijk dat die meisjes zich nu laten misbruiken?quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook idd. Meisjes die zich zo laten misbruiken ...
Alle hoop dat de relatie van Huub en Lieke dit zou overleven is wel verdwenen. Bart heeft het goed gezien. Zijn relatie had dit ook niet overleefd. Bart stapte net op tijd uit het programma. huub en Lieke zijn te laat.
Leuk!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:21 schreef noucky het volgende:
Dus Quinten wordt de nieuwe miljonair?
Dat wordt een oorlog tussen dictator Huub en de "militair" Quinten.
Je vergeet het moment, dat hij er uit moest toen met Nathael??quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:17 schreef patist het volgende:
[..]
Zou hij ook zo'n rode bandplooibroek hebben?quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, snap ik want hij en zij zijn nu wel de perfecte match. Hij heeft een voorkeur voor oranje en zij voor hard blauw wat nooit flatteus is. Ding ding..we hebben een match!
Denk het niet. Als het B&A tegen H&J wordt, dan zullen Huub en Jaap al hun pijlen op het personeel, gastleden en eventueel een nieuwe miljonair gaan richten...quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:22 schreef tipsch het volgende:
Zal wel moeten. Als B&A al maanden niets hebben geleverd, zullen ze wel moeten.Net zoals Jaap, Huub en Lieke dat moeten
Ze waren wel heél makkelijk. Ik hoop echt dat het allemaal toch iets meer moeite kost dan wat Huub vanavond liet zien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze ingehuurd zijn. Gewoon een paar (media)geile sletten.
Als ze echt een hoer is, mag ze wel eens aanstalten maken om Jaap te plezierenquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:24 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Ook bij Jaap is er iets in bed komen liggen
Die meiden die te gast zijn daar? Ja, absoluut. Die duwen enkel hun tong in Huub's mond omdat hij een bekende nederlander is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jij vind werkelijk dat die meisjes zich nu laten misbruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |