Precies.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
I give upZie jij lekker wat jij wilt zien en dan doe ik hetzelfde
Sinds 2 weken begin ik Lieke vrij irritant te vinden, voornamelijk omdat ze nu steeds meer richting Brian en Amanda trekt. Maar met die quote ben ik het nog wel eens, Lieke is nog steeds de "meest normale".quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
En ja, als mensen 24 uur per dag te volgen zijn dan krijg je veel negatieve kanten te zien. Dat geldt voor iedereen dus ook voor Lieke. Maar wat mij betreft heeft Lieke veel minder negatieve kanten dan de rest van dat volk in de gouden kooi.
Ik denk dat Huub het dan nog zo ervaart dat hij in het spel nog lijnrecht tegenover haar staat en dan zal hij haar toch aanhoudend ziekenquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
Misschien dat Huub en Lieke elkaar na deze avond eindelijk eens écht los kunnen laten. Of ben ik nu te optimistisch...
Lijkt op stem van Sylvia zei ik net dus al. Zelfs dialect is hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:01 schreef Scandalous het volgende:
Rokerige rotstem heeft die griet![]()
Jaap wil het er wel mee proberen
Inderdaad, maar dan krijgt je van diequote:Op vrijdag 28 december 2007 02:06 schreef riri het volgende:
[..]
Precies...
Huub is gewoon vies....hij lebbert werkelijk alles en iedereen af...vindt het vies om te zien
Oh, nou ik had gehoopt, na al dat gezoen... Maar goed, als jij het nog wel vermakelijk vindt, dan moet het maar doorgaanquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, te optimistisch. Morgen begint het weer van voor af aan maar dat is niet erg. Er zijn nog wat onopgeloste zaken/gates.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan krijgt je van diereacties. Een man die alles neukt wat los en vast zit is geweldig... stoer.. een echte macho. Lieke heeft het godzijdank bij 1 man gehouden vanavond, want als ze er 2 had gezoend was ze door 90% van FOK echt ongelooflijk afgemaakt en neergezet als verschrikkelijke slet enz enz...
Ik dacht, ze hebben elkaar vanavond wel heel duidelijk gemaakt dat het over is, met al dat gezoen. Maar jullie zijn in de meerderheid, dus waarschijnlijk zijn we nog niet van het oeverloze gezeur verlost.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub het dan nog zo ervaart dat hij in het spel nog lijnrecht tegenover haar staat en haar toch aanhoudend zal ziekenIk verwacht eigenlijk dat Lieke nog heel lang (tot het eind en verder) zuur zal blijven tov Huub.
![]()
hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
LIjkt veel op de late uurtjes van een afwerkplek ......
[ afbeelding ]
Ik heb ze net opquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:10 schreef webextreme.nl het volgende:
ik heb nu ook zin in kaas soufle's
Dat is ook het moeilijke van acteurs, je weet nooit wanneer ze echt of acteur zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sinds 2 weken begin ik Lieke vrij irritant te vinden, voornamelijk omdat ze nu steeds meer richting Brian en Amanda trekt. Maar met die quote ben ik het nog wel eens, Lieke is nog steeds de "meest normale".
Even leek het er op dat Jaap dat inmiddels geworden was, maar die acties van hem zijn zo nadrukkelijk gericht op het scoren van tv momentjes, dat je hem eigenlijk niet meer serieus kan nemen als mens. Je weet immers niet of dit de echte Jaap is...
Ik heb ook nog steeds twijfels of Quentin wel echt gevoelens heeft voor Lieke, zeker nu we Huub en Lieke tot 2 keer toe hebben zien zoenen. Heel goed mogelijk dat het allemaal een toneelstukje is voor het oliebollenakkoord. Maar aan de andere kant kan het ook zijn dat Quentin zich gewoon nog niet op z`n gemak voelt daar met al die cameras en dat het gewoon een beetje de zenuwen zijn...quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:09 schreef noucky het volgende:
Lieke vond Quinten leuk en vorige week begreep ik van Quinten dat hij niet veel voor Lieke voelde.
Wat ik vanavond moet gaan denken weet ik niet.
Het lijkt me dat Lieke hem echt leuk vind, maar andersom weet ik nog niet.
Nou ja, alles kan. Ik hoop dat het rot blijft en Lieke snel vertrektquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou ik had gehoopt, na al dat gezoen... Maar goed, als jij het nog wel vermakelijk vindt, dan moet het maar doorgaan
Nou, ik vind het eigenlijk wel erg maar ik houd me flink!quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou ik had gehoopt, na al dat gezoen... Maar goed, als jij het nog wel vermakelijk vindt, dan moet het maar doorgaan
Preciesquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan krijgt je van diereacties. Een man die alles neukt wat los en vast zit is geweldig... stoer.. een echte macho. Lieke heeft het godzijdank bij 1 man gehouden vanavond, want als ze er 2 had gezoend was ze door 90% van FOK echt ongelooflijk afgemaakt en neergezet als verschrikkelijke slet enz enz...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:10 schreef webextreme.nl het volgende:
ik heb nu ook zin in kaas soufle's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |