abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2007 @ 02:07:26 #151
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55593248
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:05 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

I give up Zie jij lekker wat jij wilt zien en dan doe ik hetzelfde
Precies.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_55593253
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
En ja, als mensen 24 uur per dag te volgen zijn dan krijg je veel negatieve kanten te zien. Dat geldt voor iedereen dus ook voor Lieke. Maar wat mij betreft heeft Lieke veel minder negatieve kanten dan de rest van dat volk in de gouden kooi.
Sinds 2 weken begin ik Lieke vrij irritant te vinden, voornamelijk omdat ze nu steeds meer richting Brian en Amanda trekt. Maar met die quote ben ik het nog wel eens, Lieke is nog steeds de "meest normale".
Even leek het er op dat Jaap dat inmiddels geworden was, maar die acties van hem zijn zo nadrukkelijk gericht op het scoren van tv momentjes, dat je hem eigenlijk niet meer serieus kan nemen als mens. Je weet immers niet of dit de echte Jaap is...
pi_55593260
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
Misschien dat Huub en Lieke elkaar na deze avond eindelijk eens écht los kunnen laten. Of ben ik nu te optimistisch...
Ik denk dat Huub het dan nog zo ervaart dat hij in het spel nog lijnrecht tegenover haar staat en dan zal hij haar toch aanhoudend zieken Ik verwacht eigenlijk dat Lieke nog heel lang (tot het eind en verder) zuur zal blijven tov Huub.
Nee, ik verwacht niet dat 2 elkaar zullen laten
pi_55593270
Mag toch hopen dat Lieke naast Jaap mag liggen en niet naar de trio van Huub hoeft te kijken
pi_55593276
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:01 schreef Scandalous het volgende:
Rokerige rotstem heeft die griet
Jaap wil het er wel mee proberen
Lijkt op stem van Sylvia zei ik net dus al. Zelfs dialect is hetzelfde.
pi_55593279
Ik ga lekker slapen, ik geloof het wel
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55593285
Lieke vond Quinten leuk en vorige week begreep ik van Quinten dat hij niet veel voor Lieke voelde.
Wat ik vanavond moet gaan denken weet ik niet.
Het lijkt me dat Lieke hem echt leuk vind, maar andersom weet ik nog niet.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  vrijdag 28 december 2007 @ 02:09:34 #158
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55593286
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:06 schreef riri het volgende:

[..]

Precies...

Huub is gewoon vies....hij lebbert werkelijk alles en iedereen af...vindt het vies om te zien
Inderdaad, maar dan krijgt je van die reacties. Een man die alles neukt wat los en vast zit is geweldig... stoer.. een echte macho. Lieke heeft het godzijdank bij 1 man gehouden vanavond, want als ze er 2 had gezoend was ze door 90% van FOK echt ongelooflijk afgemaakt en neergezet als verschrikkelijke slet enz enz...
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_55593291
Wat is Selena al zielig hele avond..en waar is Lammetjesthee Luc?
pi_55593294
LIjkt veel op de late uurtjes van een afwerkplek ......

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2007 @ 02:10:56 #161
137949 Disana
pi_55593301
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:07 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, te optimistisch. Morgen begint het weer van voor af aan maar dat is niet erg. Er zijn nog wat onopgeloste zaken/gates.
Oh, nou ik had gehoopt, na al dat gezoen... Maar goed, als jij het nog wel vermakelijk vindt, dan moet het maar doorgaan
pi_55593303
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dan krijgt je van die reacties. Een man die alles neukt wat los en vast zit is geweldig... stoer.. een echte macho. Lieke heeft het godzijdank bij 1 man gehouden vanavond, want als ze er 2 had gezoend was ze door 90% van FOK echt ongelooflijk afgemaakt en neergezet als verschrikkelijke slet enz enz...
Make my day!
pi_55593306
ik heb nu ook zin in kaas soufle's
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2007 @ 02:12:12 #164
137949 Disana
pi_55593322
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:08 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik denk dat Huub het dan nog zo ervaart dat hij in het spel nog lijnrecht tegenover haar staat en haar toch aanhoudend zal zieken Ik verwacht eigenlijk dat Lieke nog heel lang (tot het eind en verder) zuur zal blijven tov Huub.
Ik dacht, ze hebben elkaar vanavond wel heel duidelijk gemaakt dat het over is, met al dat gezoen. Maar jullie zijn in de meerderheid, dus waarschijnlijk zijn we nog niet van het oeverloze gezeur verlost.
pi_55593323
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
LIjkt veel op de late uurtjes van een afwerkplek ......

[ afbeelding ]
hoe weet jij dat?
pi_55593324
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:10 schreef webextreme.nl het volgende:
Ik heb ze net op
pi_55593325
Die jongen doet zijn best om Lieke goed te verstaan.
Ik heb Huub nooit zijn hoofd zien buigen op het moment, dat hij Lieke niet goed verstond.
pi_55593330
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:07 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Sinds 2 weken begin ik Lieke vrij irritant te vinden, voornamelijk omdat ze nu steeds meer richting Brian en Amanda trekt. Maar met die quote ben ik het nog wel eens, Lieke is nog steeds de "meest normale".
Even leek het er op dat Jaap dat inmiddels geworden was, maar die acties van hem zijn zo nadrukkelijk gericht op het scoren van tv momentjes, dat je hem eigenlijk niet meer serieus kan nemen als mens. Je weet immers niet of dit de echte Jaap is...
Dat is ook het moeilijke van acteurs, je weet nooit wanneer ze echt of acteur zijn
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_55593332
J: Hebben we al een meerderheid?
Huub: *kuch* deborah
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55593334
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:09 schreef noucky het volgende:
Lieke vond Quinten leuk en vorige week begreep ik van Quinten dat hij niet veel voor Lieke voelde.
Wat ik vanavond moet gaan denken weet ik niet.
Het lijkt me dat Lieke hem echt leuk vind, maar andersom weet ik nog niet.
Ik heb ook nog steeds twijfels of Quentin wel echt gevoelens heeft voor Lieke, zeker nu we Huub en Lieke tot 2 keer toe hebben zien zoenen. Heel goed mogelijk dat het allemaal een toneelstukje is voor het oliebollenakkoord. Maar aan de andere kant kan het ook zijn dat Quentin zich gewoon nog niet op z`n gemak voelt daar met al die cameras en dat het gewoon een beetje de zenuwen zijn...
pi_55593335
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh, nou ik had gehoopt, na al dat gezoen... Maar goed, als jij het nog wel vermakelijk vindt, dan moet het maar doorgaan
Nou ja, alles kan. Ik hoop dat het rot blijft en Lieke snel vertrekt
pi_55593350
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou, ik vind het eigenlijk wel erg maar ik houd me flink!

Afschuwelijke kleding die Quinten draagt overigens. Na al die positieve berichten over de aankomende miljonair/gastspeler want daar kun je donder op zeggen, wilde ik dit toch even kwijt.
Go hard or go home
pi_55593351
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Precies
pi_55593354
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:10 schreef webextreme.nl het volgende:

Kwint'n blijft niet slapen......
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_55593355
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:12 schreef Carlaa het volgende:

[..]

hoe weet jij dat?
Redactioneel artikel in de Donald Duck ..........
Keep the Sunny Side Up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')