Nee hoor, is wel ok. Niet fantastisch maar mag er zeker zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:25 schreef ThunderChild het volgende:
Dit vind ik wel een mooie plaat (Dan Fogelberg - Netherlands), zal waarschijnlijk hier wel de enige zijn . . .
Nee hoor, ik ben er nog en van mij hoef je geen teksten te plaatsenquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Ben ik de enige nog?
Een paar matige uurtjes en iedereen is weg.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er nog en van mij hoef je geen teksten te plaatsen![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Down on the corner, out in the street,
Willy and the poorboys are playin;
Bring a nickel; tap your feet.
Precies wat ik in de eerste zong!![]()
Tja . . .quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Een paar matige uurtjes en iedereen is weg.![]()
Je hebt het over Do?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tja . . .![]()
Maar de echte draak moeten we straks nog krijgen en dan is iedereen echt pas weg
Lol waarom noem je dat bagger als je het mooi vindquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:31 schreef tong80 het volgende:
Zelfs de bagger van de Stones heeft het gehaald
Maar ik vind dit bloedmooi
Onbekendquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lol waarom noem je dat bagger als je het mooi vind
Yepquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Je hebt het over Do?
Doen we alleen de plaatjes nog.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:31 schreef tha_dark het volgende:
Ben er ook nog, vind het wel tof om de gezichten achter het nummer te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |