quote:Op zondag 30 december 2007 11:59 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Jaaaaa ijsmachines!
Begin met hele basic dingen als aardbeien en chocoladeijs en ga dan zelf verzinnen en combineren. Kruisbessenijs bijvoorbeeld, of mandarijnen/rozemarijn-ijs
wij zitten tegenover elkaarquote:Op zondag 30 december 2007 00:15 schreef Bluezz het volgende:
JAAAA Moblo foto's van dewerkplekken
Zitten jullie ook gezellig naast elkaar, net als wij, maar waar niemand wat van snapt??
Vanavond ook weer, mijn zus en zwager kwamen borrelen, moeten ze toch weer ff kijken naar onze pc's als een soort bezienswaardigheid... hier zitten jullie dus altijd he, zooo leuk, zoooo grappig![]()
Dat heet knus!quote:
Ik heb hem net geknipt, hij kijkt nu op de tt en begint te vloeken en te zuchtenquote:Op zondag 30 december 2007 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes, hou je golfer even vast, of is hij errug stil nu?
Had in t pasta-topic al laten vallen dat ik het intussen geblogd heb; het was echt super lekkerquote:Op zondag 30 december 2007 19:48 schreef Bluezz het volgende:![]()
Begint goed die verdeling van de corvee!
Benieuwd krnkje naar je pasta
Woei:quote:Op zondag 30 december 2007 22:30 schreef Euc- het volgende:
Vind het een erg leuke blog KrnKje! Staan leuke dingen in![]()
En ik heb je nageaapt, ben nu de bestelling aan het plaatsen bij Amazon!
(Scheelt echt veel, bv bij de Mcgee en het boek van This)
Incl verzendkosten, excl. eventuele douanekosten. De ene keer moet je wel betalen, andere keer niet, tot nu toe (70+ ebay aankopen uit het buitenland (van flessen premier grand cru's tot horloges en van dvd's tot posters, alleen maar van buiten de EU) en nog maar 2 keer douane en inklaringskosten hoeven te betalen. Nog bij de goedkopere dingen ookquote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef FleshWound het volgende:
Inclusief verzendkosten en douaneperikelen?
quote:Op maandag 31 december 2007 07:13 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen, op deze laatste werkdag van het jaar...
Ik zal toch blij zijn als die voorbij is en ik vanavond een fluitje champoppel aan mijn lippen mag zetten
quote:
BEebie als in wat?quote:Op maandag 31 december 2007 09:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Roept heel hard BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, wakker worden!!!!!!!!!!!!!!!!
* Bluezz stond zelfs iets eerder op om te kijken of er al een BEebie is, nog niks
Het is stil hier op het werk, hopelijk een uur eerder naar huis
Pas maar op met ibu combi alcohol SOLquote:Op maandag 31 december 2007 09:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
BEebie als in wat?
Ik moest glijk denken aan zwangere BrightEyes, maar weet bij god niet wannneer ze uitgerekend is
Hier btw geen baby's, gisteren ongesteld geworden en nu zware krampen voor de verandering, dus die nieuwjaarswip kan ik ook wel vergetenZwaar doped-up het nieuwe jaar in, lang leve ibuprofen
![]()
En natuurlijk wel strak aan de champagne vanaaf, we beginnen met Kir-Royale
ohhh spannend!quote:Op maandag 31 december 2007 09:47 schreef Bluezz het volgende:
Brighteyes is gistermiddag begonnen, al ver over tijd is ze... en we hebben nog niks gehoord
I know, maar daar heb ik vandaag even geen boodschap aanquote:Op maandag 31 december 2007 09:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pas maar op met ibu combi alcohol SOL
Jeetje, ja dat zal best.. je zit toch te F5 en en maakt je zorgenquote:Op maandag 31 december 2007 09:54 schreef SeaOfLove het volgende:
ohhh spannend!
Ik zat destijds bij een mailgroep toen ik zwanger was, vanaf de eerste weeen tot ik naar het ziekenhuis moest maakten ze alles mee.
Toen moesten Milou en ik een week blijven en zij maakten zich ongerust omdat ze niks meer hoorden.
En toen we eindelijk weer thuis waren bracht ik ze nog even in shock door te vertellen dat ik van een gehandicapt kind was bevallen
zal wel loslopen allemaal heurquote:Op maandag 31 december 2007 10:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje, ja dat zal best.. je zit toch te F5 en en maakt je zorgen
Off-topic: IN het Z&G topic is de baby aangekondigd hoor, met naam, toenaam en gewicht.quote:Op maandag 31 december 2007 09:47 schreef Bluezz het volgende:
Brighteyes is gistermiddag begonnen, al ver over tijd is ze... en we hebben nog niks gehoord
ik kijk ffquote:Op maandag 31 december 2007 10:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Off-topic: IN het Z&G topic is de baby aangekondigd hoor, met naam, toenaam en gewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |