Nee, het geld is het probleem niet...quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:30 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mja, maar dat is bij iemand thuis, is toch net wat anders. Vind dat een meeting, zeker voor CUL gewoon in een restaurant moet zijn. Hoeft niet idioot duur te zijn, maar als het van te voren bekend is dan is 40/50 euro voor iedereen toch wel te doen?
Ik ga over een dikke 3 maanden ook met een meeting uit eten, dan wel in een sterrenzaak dus je bent een 200 euro de man kwijt, maar als iedereen dit ervoor over heeft en het van te voren bekend is is er toch geen probleem?
Dus jij wilt mij vertellen dat jij als je nu een datum over 3 maanden te horen krijgt je dan niet kan gaan uit eten voor 40 euro? Sja, het kan..quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ehm, jongens, geld is *wel* een probleem, sorry.
Denk dat het voor SOL ook wat nijpender is, net als bij mij.Over een paar jaar, dan is geld hopelijk wat minder een probleem bij mij.
Plus reiskosten. En wat CF zegt, is dat het ook bij iemand thuis kan zonder de 40 EUR, met hetzelfde plezier met z'n allen. Ik ben het dus oneens met wat jij zegt, dat een CUL-meet per se in een restaurant moet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:37 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dus jij wilt mij vertellen dat jij als je nu een datum over 3 maanden te horen krijgt je dan niet kan gaan uit eten voor 40 euro? Sja, het kan..
quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen, ik spaar voor een echt sjiek etentjemaar dan ga ik met een van mijn oudste vriendinnen.
Steer, we kunnen altijd een herhaling van de meet doen. Die was financieel beschaafd en nog lekker uitgebreid ook. Maar dan nu met crumble
Ja maar het gaat dus niet alleen om geheeeeld...quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:37 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dus jij wilt mij vertellen dat jij als je nu een datum over 3 maanden te horen krijgt je dan niet kan gaan uit eten voor 40 euro? Sja, het kan..
Ik ben ook student, en zat ook op kamers en de hele rambam, maar godzijdank nooit zulke problemen gehad en altijd gewoon kunnen doen en laten wat ik wou.
Zou iig een stuk leuker zijn, zonder alle stress van te voren en onder de meeting zelf om al het eten af/warm te krijgen. Reiskosten hebben we de OV studentenkaart voor en desnoods pik ik je wel even op met de auto.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Plus reiskosten. En wat CF zegt, is dat het ook bij iemand thuis kan zonder de 40 EUR, met hetzelfde plezier met z'n allen. Ik ben het dus oneens met wat jij zegt, dat een CUL-meet per se in een restaurant moet.
Seeeeeeerieussss, ik heb heel CUL aan de crumble gekregen zowatquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
^^ wat die koude voetjes zeggen
Door CF ben ik nu ook vaker risotto's aan het maken, die ik daarvóór haast nooit maakte. Om van de crumbles maar te zwijgen.
Je roeleert, mrs. CFquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Seeeeeeerieussss, ik heb heel CUL aan de crumble gekregen zowat
Ach, ik ben niet echt een amateurkok dus misschien ligt het daaraan. Heb ook een hekel eraan om voor mezelf te koken, de keren dat het echt moet haal ik wel friet of een pizzaquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar het gaat dus niet alleen om geheeeeld...
Kijk, ik hoor de familie golferbluezz al maanden opscheppen over hun befaamde wortelsoepamuse, dan wil ik die dus ook proeven ... (en hij was bijzonder lekker, jongens)
Het gros van de mensen hier is amateurkok. En die vinden het dus gewoon leuk om samen te koken (met z'n allen opgepropt in mijn iniemini keuken
Ja joh? Er zit hier een Egyptische pizzaboer aan de overkant en die heeft me toch vieze pizza's....quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:49 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet echt een amateurkok dus misschien ligt het daaraan. Heb ook een hekel eraan om voor mezelf te koken, de keren dat het echt moet haal ik wel friet of een pizza
Mmn als ik zoiets echt helemaal joepie zou vinden zou het niet echt een probleem zijn, denk dat HIJ er dan ook geen problemen mee zal hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ehm, jongens, geld is *wel* een probleem, sorry.
Denk dat het voor SOL ook wat nijpender is, net als bij mij.Over een paar jaar, dan is geld hopelijk wat minder een probleem bij mij.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:48 schreef DarkElf het volgende:
Morning allemaal
leuke kerst gehad en vooral een lekkere?
Ik vond het helemaal ok, vind alleen het altijd zo snel voorbij gaan.. (nou vond ik dat de
26ste niet zo erg, pfff erg druk met allerlei familie) maar de 25ste waren we lekker samen
Heb (oa) het nieuwe boek van Gordon Ramsay gehad "fastfood" , eens kijken wat we daaruit
kunnen gaan kokkerelen vanavond ofzo
quote:
klinkt goed! wat voor marinade?quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik ga ook meteen weer... Aankleden en straks even mijn burgerplicht doen(vrijwilligerswerk)
Denk dat we vanavond gemarineerde mozzerella eten en verse spaghetti met ansjovis, knoflook en peterselie... lekker glaasje vino erbij...
lekker basic, had Rt zin in
Heel simpel, olijfolie, gescheurde verse basilicum, zeezout en zwarte peper... Dan de plakjes mozzarella erop en weer rijkelijk olijfolie erover met gescheurde verse basilicum, zwarte peper, zeezout en vers citroensap.quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
klinkt goed! wat voor marinade?
Tnx, en vaak zijn de simpelste dingen het lekkerstequote:Op vrijdag 28 december 2007 08:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heel simpel, olijfolie, gescheurde verse basilicum, zeezout en zwarte peper... Dan de plakjes mozzarella erop en weer rijkelijk olijfolie erover met gescheurde verse basilicum, zwarte peper, zeezout en vers citroensap.
Klopt jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tnx, en vaak zijn de simpelste dingen het lekkerste
Goedemorgen! Heb je wat paracetamol nodig?? Die heb ik laatst ook van tante Bluezz gekregen en ze werken goed!quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
* Leintjeuh meldt.
Verbazend, geen hoofdpijn!! Wel een akelige smaak en een droge bek. Een beetje een day-after-the-night-before. Wie is trouwens die grapjas die bij mn hyves zit, ben jij dat Euc-?
Ach Tezz, de morgenstond heeft goud in de mond! Ik dacht dat je 'date' met de cateraar van de week was?quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:47 schreef Tezz het volgende:
Toen belde mijn collega of ik, ondanks mijn vakantie, toch even op het werk wil verschijnen voor een afspraak met de cateraar voor de nieuwjaarsborrel. Dus zometeen maar ff naar het werk...
Ja zometeen, om 10 uur. Zit nog ff te ontbijten (nou ja, een banaan)quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach Tezz, de morgenstond heeft goud in de mond! Ik dacht dat je 'date' met de cateraar van de week was?
Neehoor, heb geen paracetamol nodig. Maar als ik nu iets ga eten, kom ik weer bij mijn goede vriend van gisteravond terecht. En daar heb ik geen zin in, kheb net mn tanden gepoetst. Ik ga eens lekker mn tas inpakken en vertrek naar mn zus, om chocolate chip cookies en space cake te makenquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:28 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen! Heb je wat paracetamol nodig?? Die heb ik laatst ook van tante Bluezz gekregen en ze werken goed!
(neem veel water en een stevig ontbijt, dat helpt ook)
Space cake................da's lang geleden!!!!!!!!!!! Vroeger, oh vroeger...............quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neehoor, heb geen paracetamol nodig. Maar als ik nu iets ga eten, kom ik weer bij mijn goede vriend van gisteravond terecht. En daar heb ik geen zin in, kheb net mn tanden gepoetst. Ik ga eens lekker mn tas inpakken en vertrek naar mn zus, om chocolate chip cookies en space cake te maken![]()
Niet dat ik een zuipschuit én junk ben hoor, ik lus geen space cake, maar ik kan t wel maken en mn zus niet
Jah ik ga er ook vandoor. Sterkte op je werk! Als ik koekjes over heb, zal ik ze aan jullie aanbieden vanavondquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:36 schreef Tezz het volgende:
Space cake................da's lang geleden!!!!!!!!!!! Vroeger, oh vroeger...............
En nu ga ik er maar snel vandoor, anders kom ik nog te laat terwijl ik al vanaf vijf uur wakker ben, haha..
Gok dat het Euc was. Ik heb nog geen tijd gehad om je toe te voegenquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
* Leintjeuh meldt.
Verbazend, geen hoofdpijn!! Wel een akelige smaak en een droge bek. Een beetje een day-after-the-night-before. Wie is trouwens die grapjas die bij mn hyves zit, ben jij dat Euc-?
Ik ben er nog, dearquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben er nog, dear
Met een ontieglijke knoflookwalm, dat dan weer wel. Komt van de soep
Zo even een tas pakken, en ja, dan ga ik ook. Maar eerst nog even een foto maken van mijn kookboekencollectie, om mee te pimpen in het keuken-topic
Jazeker, wat voor gerechten zoek je?quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:54 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
die knoflook heeft zijn werk gedaan ?
Welldone ..
Hm...heb je aan 1 foto wel genoeg dan? Je hebt er nogal wat ...
Heb je niet toevallig een paar lekkere kooshere recepten voor ons??
hm .. ik heb nog geen vastomlijnd idee, ik zou gewoon eens een aantal gerechten willen proberen om kennis te maken met de joodse keuken ...quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jazeker, wat voor gerechten zoek je?
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar Claudia Roden's 'De joodse keuken', dat is echt een van de standaardwerken.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
Inclusief de strikte scheiding van melkproducten en vlees? Dat lijkt mij namelijk niet je van het...
Oh, en geen paling en schaaldieren meer, dan
Deze staat erg hoog op mijn verlanglijstje. Net als de andere boeken van haar die ik nog niet heb.
Claudia
*Smakt een keer*quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
* Leintjeuh meldt.
Weet je wat echt goed katervoer is? Bruine boterhammen met eiersalade van mn grote zus! Voel me meteen weer mens nuquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:20 schreef KrnKje het volgende:
*Smakt een keer*
Hmm dat gevoel ken ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |