Ik was wel van plan nog te slapen voor maandag eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zet dan maar ff een pot flink sterke koffie
Als ze dat doen, mogen ze dat ook wel met Britney Spears en Shakira doen lijkt me zo.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:22 schreef Wexy het volgende:
Valt me trouwens mee dat er geen house of trance in staat.
Of zal radio2 dat zonder mededeling er uit wippen?
Ik ben slecht in titel onthouden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als je het hoort wel hoor.... Tiiiihhhiiiiihiiiiihiiiiiime is on myyy Side,
Als je het nou gewoon hier heen stuurt, post ik het welquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:23 schreef Jane het volgende:
Ah, Fallin'!
Ik heb nog een hilarisch filmpje van een paar (hele lieve) manlijke FOK!kers die dit karaoke'en, maar als ik dat post, dan vermoorden ze me.![]()
Ik vind dit ook helemaal niet zo erg, zo tussendoor. Er zijn veel ergere (onbegrijpelijkere) nummers die er in staan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, maar dit nummer van Alicia is wel mooi hoor. Gospelachtig.
En als we je nou eens collectief héél lief aankijken?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:23 schreef Jane het volgende:
Ah, Fallin'!
Ik heb nog een hilarisch filmpje van een paar (hele lieve) manlijke FOK!kers die dit karaoke'en, maar als ik dat post, dan vermoorden ze me.![]()
Ik wil het filmpje toch bekijken, een leuk aandenken voor later.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:23 schreef Jane het volgende:
Ah, Fallin'!
Trustenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:24 schreef Djeez het volgende:
Ohja, de dag heeft al te lang geduurd. Ik zoek mijn nest maar es op, ben rond negen uur wel weer van de partij. Tot ooit!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:23 schreef Jane het volgende:
Ah, Fallin'!
Wil je me niet zo laten schrikken? Ik zou er potdorie bijna voor gaan biddenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:22 schreef Wexy het volgende:
Is peaceman d'r niet?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je de topictitel van #16 in #17 veranderen? Dit in verband met mijn haastige overzetwerk.
Dies beetje ziek en ligt al ruim 2 uur op bedquote:
Tot een paar jaar geleden kwamen Nirvana en Metallica ook niet in de Top2000. Maar mag tegenwoordig wel, anders geeft het zo'n vertekend beeld. One en Smells like teen spirit zijn nu eenmaal klassiekers, en scoren altijd goed.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:22 schreef Wexy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |