thx voor het openenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
OP nodig, neuh, gewoon doorgaan.
't is allemaal zo voorspelbaar gewordenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:34 schreef RSie het volgende:
en Huub gaat weer verder met de mannen!
wat is er trouwens gebeurd hier in de COssen,... vroeger gingen er 10 doorheen binnen een avondje.
Desii en en BQ allebei bedankt!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef Desii het volgende:
vind ik ook BQ.... had er ook één gemaakt... maar die is foetsie
True,....quote:Op donderdag 27 december 2007 23:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
't is allemaal zo voorspelbaar geworden![]()
hoerenfeest
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:47 schreef Tissik het volgende:
Ik ben al maanden geleden afgeknapt op Huub, met name hoe hij met Lieke is omgegaan al die tijd.
Als verweer lees ik hier dan wel eens dat Huub nog altijd van Lieke zou houden, en als vrienden verder zou willen spelen![]()
Kom op nou toch. Heb jij ooit de liefde van je leven (nog tijdens de verkering, dus vóór het werkelijk uit was) stelselmatig voor tyfushoer, kankerhoer of whatsoever uitgescholden?
Let me tell you: Dat is geen houden van.
Huub hield nooit van Lieke, en doet dat ook nu niet. Ookal jokt hij dat dat wel zo is.
Shoot Lieke, dat zij wel zo eerlijk is om haar werkelijke gevoelens uit te spreken.
Anyway, er is geen vrouw ter wereld die een partner als Huub zou willen hebben. Ookal zijn er hier flink wat groupies die willen denken dat het allemaal de schuld van Lieke is. Huub is gewoon Huub. Ook zonder Lieke is Huub een egocentrische, vrouwonvriendelijke kutkabouter met het ego van een reus.
enniewees is dit feestje leuk en hoor ik het gesnerp van lieke niet voor het eerst sinds weken en is de sfeer in de cos ook bijzonder goed. Eerlijk gezegd ken ik die lieke en huub niet en voor mij is het poppenkast en vanavond is het erg leukquote:Op donderdag 27 december 2007 23:47 schreef Tissik het volgende:
Ik ben al maanden geleden afgeknapt op Huub, met name hoe hij met Lieke is omgegaan al die tijd.
Als verweer lees ik hier dan wel eens dat Huub nog altijd van Lieke zou houden, en als vrienden verder zou willen spelen![]()
Kom op nou toch. Heb jij ooit de liefde van je leven (nog tijdens de verkering, dus vóór het werkelijk uit was) stelselmatig voor tyfushoer, kankerhoer of whatsoever uitgescholden?
Let me tell you: Dat is geen houden van.
Huub hield nooit van Lieke, en doet dat ook nu niet. Ookal jokt hij dat dat wel zo is.
Shoot Lieke, dat zij wel zo eerlijk is om haar werkelijke gevoelens uit te spreken.
Anyway, er is geen vrouw ter wereld die een partner als Huub zou willen hebben. Ookal zijn er hier flink wat groupies die willen denken dat het allemaal de schuld van Lieke is. Huub is gewoon Huub. Ook zonder Lieke is Huub een egocentrische, vrouwonvriendelijke kutkabouter met het ego van een reus.
Daarom post ik ook nog maar zo zelden...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eigenlijk intereseerd het me geen reet meer weet je dat
![]()
ik vind het allemaal maar strontvervelend worden tussen die twee, iedere dag gezeik
jahhh zag je dat bikinihesje wat al uit ging in dat bubbelbad?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:51 schreef Baserunner het volgende:
Ze moeten gewoon een orgie bouwen midden op het grasveld nu man, iedereen is botergeil, dat zie je gewoon!
jah goddank doet lieke dat dan weer niet pleit weer in haar voordeelquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:05 schreef riri het volgende:
daar hebben we problematische Selene weer...mens wat zit dat kind verknipt in elkaar..en altijd maar over iedereen keihard oordelen
Die is wel een beetje vies ja. Ik ben persoonlijk sowieso niet zo'n fan van tatoo's bij vrouwen.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:59 schreef Baserunner het volgende:
gadverdamme man, die tattoo griet is echt wel lelijk, doe wat over die "tieten" van je heen man bah!
Trustquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:10 schreef ericahysterica het volgende:
ik snap het allemaal niet meer
dus tijd om te gaan pitten fijne avond verder allemaal
I care!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:13 schreef Py het volgende:
WTF gives about Selene?
Dat is zijn manier om tv te makenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:14 schreef Kaleddis het volgende:
Wat doet Brian weer zielig nu hij ziet dat de camera op hem staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |