Oe wat "romantisch".quote:Op donderdag 27 december 2007 23:12 schreef akveor het volgende:
tnx Desii...
Jaap en Kelly romatisch aan het schuivelen.
[ afbeelding ]
Dat geeft niet, dat was een vrouwachtigequote:Op donderdag 27 december 2007 23:13 schreef milk-shake het volgende:
amanda werd net ff lekker opgetild .....weet niet of ze het nou zo leuk vond
Het gaat op principes hè, en Huub blijft dicht bij zichzelf.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, wat een slet... echt. Dan is Huub bijvoorbeeld veel beter. Die doet het netjes met 3 hoeren tegelijk.... dan weer met twee hoeren tegelijk.... en dan een keer met 1 hoer. Maar Lieke is echt een slet ja. Heel erg.
Ja leuk om te zien...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:13 schreef Frasier het volgende:
Die zwerver heeft het echt naar z'n zin en gaat helemaal los!
ja ...kwou het niet zeggen maar dacht het alquote:Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dat was een vrouwachtige
OMG die is echt aan een vrouw toe....quote:
Ja ik bek ook met iedereen als ik op een feestje ben!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:13 schreef noekje het volgende:
Ach, aan het eind van de avond als Huub tegen de paaldanseres of paal staat te piesen weet die niet eens meer wie er ook meer bij hem zou slapen en hij valt laveloos in slaap.
en dat gezeur over wie wie zoent. Lekker belangrijk, het is feest!![]()
boefjequote:Op donderdag 27 december 2007 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ik bek ook met iedereen als ik op een feestje ben!
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:16 schreef Prospera het volgende:
Pump up the stereo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de tante van ricardo.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:16 schreef Scandalous het volgende:
Wie is die vrouw? Het is mijn huis he, zei ze ook
ehhhh... nu niet meer, maar 10 jaar geledenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ik bek ook met iedereen als ik op een feestje ben!
jahhhhhhhh leve het trash!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:13 schreef noekje het volgende:
Ach, aan het eind van de avond als Huub tegen de paaldanseres of paal staat te piesen weet die niet eens meer wie er ook meer bij hem zou slapen en hij valt laveloos in slaap.
en dat gezeur over wie wie zoent. Lekker belangrijk, het is feest!![]()
Yeah en Swiebertje....quote:Op donderdag 27 december 2007 23:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jahhhhhhhh leve het trash!![]()
![]()
Waarom? Het wordt net gezelligquote:Op donderdag 27 december 2007 23:19 schreef blomst het volgende:
kan het niet nu al vast twaalf uur zijn, kunnen ze de avond vast afsluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |